    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wypadek a odszkodowanie NW
    Date: Wed, 15 Apr 2009 17:01:19 +0200

    <zecik> wrote...
    On 15 Kwi, 13:34, l...@o...pl wrote:
    >W sumie nie mielismy zadnego oficjalnego uprawnienia :/ Trzeba by bylo
    >to zbadac. Ogolnie to sie nie stalo w lesie, a zostalo tak zalatwione
    >zeby nie bylo problemu z policja(podobno nic nie moga zrobic na
    >lesnych drogach bo to nie drogi publiczne).

    Piekna sytuacja... czytam i normalnie nie wierze. Wpakowales sie z kumplem
    na moto... w jeansach. Pojechaliscie do lasu, gdzie ty po prostu spadles, bo
    sie zle trzymales. Poobijales sie i chcesz wyciagnac satysfakcjonujaca sume
    6-7 tysiecy zl od ubezpieczenia. Teraz jeszcze piszesz, ze sprawa byla
    zalatwiona, zeby nie bylo problemu z policja.... nosz w morde! Przez takich
    madrych jak ty wszyscy placimy coraz wyzsze ubezpieczenia i coraz trudniej
    otrzymac odszkodowanie. Glupi byles, ze jechales w jeansach i adidasach.
    Lajza jestes, ze nie potrafiles sie utrzymac na moto, albo masz stuknietego
    kumpla, ktory tak zapieprzal po dziurach, ze nie dales rady sie utrzymac.
    Tak czy inaczej, winien jestes tylko ty, ewentualnie kumpel, ze byliscie
    tacy glupi. Powinienes teraz plakac w domu, ze spales jak rozumy rozdawali.
    A przekrety i zalatwianie z policja oraz wyciaganie z ubezpieczenia powinno
    sie zakonczyc dla ciebie niezla grzywna! Oczywiscie powinienes dostac tez
    mandat za wjazd do lasu.
    Mam nadzieje, ze ktos czyta te twoje super posty i zainteresuje sie ta
    sprawa od strony prawnej!

    --
    James