  • Data: 2011-06-16 10:37:06
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Woloska
    Od: "erg" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:a965b0d9-1644-44e4-a788-427fac255a7e@p20g2000yq
    g.googlegroups.com...
    > On 16 Cze, 11:24, AZ <a...@g...com> wrote:
    >
    > Juz kilka razy w tym miejscu nadzialem sie na takiego niecierpliwego,
    > ktory wyskakiwal na czerwonym, bo akurat tramwaj stal na przystanku.
    > Teraz jakos tak z automatu wlacza sie lampka ostrzegawcza.

    Na mnie kiedys koles... wysiadl z autobusu!
    Na wewnetrznym pasie ronda stal autobus przegubowy (byl korek), a ja
    dojezdzalem do jego tylu od zewnetrznej. W chwili gdy dojechalem do
    wysokosci tylnych drzwi, te sie nagle otworzyly (do teraz nie wiem jak to
    mozliwe) i wyskoczyl z nich facet chcacy dostac sie na dworzec i doslownie
    wskoczyl na mnie. Oczywiscie wspolna gleba. Na szczescie jechalem wolno bo
    przede mna byly samochody. Chlop byl zdezorientowany, wstal i zaczal
    spierdalac! Autobus w tym czasie ruszyl, a ja zostalem z moto ktore na
    szczescie oparlo sie na crashpadach. Koles z puszki za mna wysiald na
    szczescie i pomogl mi postawic 2oo do pionu.

    Oczywiscie winny motocyklista :)

    erg