  • Data: 2018-09-23 07:52:41
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.09.2018 15:59, Marek wrote:

    > max7456, możesz dostać sampla za darmo.

    Hmm... Znalazłem jeszcze jedną alternatywę.
    http://www.batsocks.co.uk/products/Other/TellyMate.h
    tm

    Moduł wyświetlający dane z terminala na telewizorze, oparty na Atmedze8.
    Ludzie używają tego jako dodatku do Arduino. Atmega wykorzystywana do
    granic możliwości (szczególnie RAM przy domyślnych ustawieniach ekranu),
    ale biorąc pod uwagę fakt, że nie potrzebuję UART-a a mój własny kod to
    kilkanaście linijek, to być może uda mi się gdzieś wcisnąć...

    Na razie po pierwszych eksperymentach mogę zauważyć, że:
    1) U mnie układ nijak nie chciał działać ze znajdującymi się na
    schemacie diodami 1N4148 - czarny ekran. Dopiero po ich usunięciu i
    połączeniu linii MOSI i OC1A bezpośrednio z rezystorami, na ekranie
    pojawił się obraz.
    2) Udało mi się usunąć część odpowiedzialną za odbiór danych z UART-a,
    jednak jeszcze nie byłem w stanie samodzielnie wyrzucać znaków na ekran.
    Zamiast nich pojawiają się "krzaki". Niewykluczone, że w którymś miejscu
    wywaliłem za dużo kodu.;)