eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł) › Re: Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
    Date: Sat, 12 Jan 2013 15:40:56 +0100

    W dniu 2013-01-08 22:48, Tomasz Pyra pisze:

    > Najczęściej wystarczy mocno pociagnąć za korbkę żeby ją zdjąć, czasami coś
    > tam jeszcze podważyć.
    > Samym kikutem nie pokręcą.

    taaaa
    jak to każdy chce rządzić w swoim samochodzie.
    przytoczę przykład ekstremalny, ale autentyczny
    kolega swego czasu zdjął wszystkie korbki do szyb bo twierdził że szyby
    są do patrzenia, a nie wietrzenia (klimy nie miał).
    zostawił jedną korbkę przy swoich drzwiach, na wypadek gdyby wpadł
    samochodem do głębokiej wody,
    bo wtedy umiejętnie operując uchyłem szyby napełni wnętrze wodą, będzie
    można otworzyć drzwi i wypłynąć.

    jednakowoż był zwolennikiem szyb elektrycznych
    "bo wtedy można wyjąć bezpiecznik zamiast zdejmować korbki"