    From: Watson <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Date: Sun, 21 Mar 2010 14:18:29 -0700 (PDT)

    On 20 Mar, 12:36, The_EaGle <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    trzelila-ich-syna,w...

> [...]
    > za duperele, ale  w tej sytuacji dzieciak zrobił z siebie kompletnego
    > idiotę a rodzice nie widząc w tym winy swojego dziecka teraz wieszają
    > psy na policji. Swoją drogą na pewno wiedzieli że nie ma PJ na motocykl
    > i nim jeździ i wtedy prawo im nie przeszkadzało.
    >
    > Natomiast policja jest nie tylko od zatrzymywania za złe parkowanie ale
    > także aby skutecznie zatrzymać bandziora bo a kiedy ktoś taranuje
    > policjanta to niech się nie spodziewa z jego strony pobłażliwości, moim
    > zdaniem miał prawo gnoja zastrzelić i to zrobił. Amen.

    Ile ty masz lat? 15?

    W każdym razie młody idealista z Ciebie.

    Kolo w czapeczce z orzełkiem się wkurwił bo gość go olał, jego Co Ma
    Władzę Nad Asfaltem i zajebał mu bezmyślnie serią.

    A to było wykroczenie, za które zgodnie z prawem możesz dostać karę
    pieniężną, a nie kare śmierci.

    Błędy ludziom się przydarzają, dlatego rodzina powinna dostać
    odszkodowanie.

    I nie opowiadajcie jacy jesteście inni, siadając na moto i tak
    zostajecie dla reszty społeczeństwa dawcami.

    Wasze uśmiechy, akcje charytatywne i wspieranie Policji jest bez
    znaczenia.

    Przy najbliższej możliwej okazji zostaniecie potraktowani jak ten kolo
    z Chodla.