eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrownanie calosci strat poniesionych w wyniku kolizji.. dlugie, nudne.. nie bijcie:) › Re: Wyrownanie calosci strat poniesionych w wyniku kolizji.. dlugie, nudne.. nie bijcie:)
  • Data: 2010-10-18 17:19:14
    Temat: Re: Wyrownanie calosci strat poniesionych w wyniku kolizji.. dlugie, nudne.. nie bijcie:)
    Od: "Archangell" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie mogłeś po prostu pojechać do domy tym autem zastępczym?

    Mogłem, ale co by to zmieniło? Wtedy bym dostał zwrot za przejazd? A jak
    pociągiem to nie?
    Zwracam uwagę na odróżnienie dwóch aspektów sprawy.
    1. W wyniku kolizji nie mogłem korzystać z mojego auto co załatwiło auto
    zastepcze.
    2. Urlop był krótszy niż naprawa auta i poniosłem koszty dodatkowych
    przejazdów,
    które by nie miały miejsca gdyby nie nastapiła kolizja.

    Arch