  • 21. Data: 2010-02-01 13:49:27
    Temat: Re: Wyrywanie lachonów na moto
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-02-01, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > pewnie w EuroRTVAGD. jest na Bema.

    Nie mowila wam mama ze z uposledzonych ludzi sie nie nasmiewa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2010-02-01 13:57:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > Nie mowila wam mama ze z uposledzonych ludzi sie nie nasmiewa?

    yyyy. nie.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 23. Data: 2010-02-01 14:38:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > yyyy. nie.

    Panowie, ogarnijcie sie.

    Temat jest powazny.

    KJ

  • 24. Data: 2010-02-01 15:04:17
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 1 Lut, 15:38, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Temat jest powazny.

    motocykiel moze byc jakikolwiek
    wazne barwy na plecach - jak bedziesz mial w logo DEWIANT

  • 25. Data: 2010-02-01 15:27:44
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Heniek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > co za gosc, myslałem ze on sobie jaja robi, a tu najwyraźniej on na
    > poważnie. Lem miał racje.

    Ech... szkoda słów

    > Heniu - jak sobie nie radzisz bez pomocy "przedłuzaczy" to zdecydowanie
    > lepiej działa jakie 10letnie bmw - oczywiscie mówie o samochodzie.

    "Krzychu! Kadetem tera!"

    >A zamiast zakladać kask - wyciśnij pryszcze.

    Niestety nie mam. Tak już ze 20 lat bedzie. Co ja bym dał żeby mieć znowu...

    >A w ogóle z tym kaskiem to jest róznie. Jak baba jest brzydka a chcesz ją
    >puknąć to zakładasz kask jej. Jak bardzo brzydka to jej i sobie. A jak
    >jeszcze gorzej - to jej, sobie i psu - bo sie bedzie śmiał z ciebie później

    Eeee, chwytasz.. powoli ale chwytasz :)

    Pozdrawiam z miejsca w którym spadło 45cm pier******go śniegu i za ch**a
    ciężkiego wiadrem się jeździć nie da.
    Heniek

  • 26. Data: 2010-02-01 15:38:51
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 1 Lut, 09:40, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    > *** Obawiam sie, ze miales pecha i zerznal Cie jakis tranzystor lubiacy
    > speedway / offroad (niepotrzebne skreslic).

    Takiej watpliwej przyjemnosci nie mialem. Mam sie na bacznosci. Tobie
    tez radze uwazac z tymi fankami - z nimi jest jak z sikaniem na
    transformator - troche smieszno, troche straszno ;)

    > Ale jesli juz mowa o prawdziwych
    > kobietach, to masz troche racji- jaja to maja wieksze niz niejeden precel.

    Sie mi przypomnial dowcip. Wiesz czemu studentki Politechniki
    Warszawskiej nie nosza krotkich spodniczek? Bo by im jaja wystawaly :)

    --
    Konczac te chamskie, szowinistyczne dowcipy,
    serdecznie pozdrawiam,

  • 27. Data: 2010-02-01 15:58:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > jeszcze gorzej - to jej, sobie i psu - bo sie bedzie śmiał z ciebie później

    A ja glupi myslalem, ze wystarczy odrobina alko i jak jest ciemno :-(

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 28. Data: 2010-02-01 16:12:46
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Barnaba" napisal

    > Takiej watpliwej przyjemnosci nie mialem. Mam sie na bacznosci. Tobie
    > tez radze uwazac z tymi fankami - z nimi jest jak z sikaniem na
    > transformator - troche smieszno, troche straszno ;)

    *** Za pozno z ta rada. Zyje z jedna taka od ponad czternastu lat, ale nic
    nie wskazuje na to abym mial z jej powodu ubiegac sie o odszkodowanie z
    zakladow energetycznych.

  • 29. Data: 2010-02-01 18:28:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 16:58:39 +0100, Michał V-R napisał(a):

    > A ja glupi myslalem, ze wystarczy odrobina alko i jak jest ciemno :-(

    To z dyskusji widocznej powyżej/poniżej wyglada, że ktoś Cię musiał
    nieźle oszukać...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 30. Data: 2010-02-01 21:10:52
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 1 Lut, 14:35, "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>
    wrote:
    > Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:f8d8bcf5-a1ae-4482-931c-01a2fa7caf0f@
    m31g2000yqb.googlegroups.com...
    > On 31 Sty, 01:47, "Heniek" <k...@g...pl> wrote:>Może nawet ,żone
    nabedziesz ???? Kto wie ?

    > Jestes kupa gowna, szczeniaku.
    >
    > Spierdalaj,  PLONK
    >
    > --
    > Bartek
    > Niebieska9'99
    > Ave1,8
    > EL

    Nie pierdol??
    A tak chciałem kamizelki od ciebie pożyczyć...
    I żebys mnie z" bemówkami zapoznał"
    Szkoda , oj szkoda...