  • 11. Data: 2009-02-14 17:48:55
    Temat: Re: Wystawa Motocykli 2009 (Moto Expo 2009)
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > Czyli na HC napisales zupelnie inaczej?

    Nie. Ale nie wiedzialem ze o to ci kaman :) Myslalem ze o wystawy
    poprzednie, na ktorych nie bylem i teraz nie zaluje

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-02-14 18:01:49
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Kuczu wrote:

    > Nie. Ale nie wiedzialem ze o to ci kaman :)

    Acha, stad ostrzegawczy strzal miedzy oczy ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 13. Data: 2009-02-14 18:09:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:
    > Acha, stad ostrzegawczy strzal miedzy oczy ;)

    Ciesz sie ze nie przyjazny kop w krocze.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-02-14 18:58:45
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    Ducati czani widu ani słychu.

    Ducati było, na samym końcu hali .

    pozdr.
    'Muti

  • 15. Data: 2009-02-15 15:54:14
    Od: r...@g...com

    On 14 Lut, 19:58, "Muti" <p...@i...pl> wrote:
    > Ducati było, na samym końcu hali .

    faktycznie, ale w porownaniu z zeszłorocznym stanowiskiem to tak,
    jakby ich nie bylo. Warto dodac, ze nowa cena Monstera 696 zabija (36
    900) - jak kosztował 29k to bylo to w moim mniemaniu rozsądne, teraz
    to jest kosmos.

    Ale przypomniała mi się jeszcze jedna marka, której w tym roku nie
    było - KTM. Szkoda :(

    PS. Poprawiony filmik jest tu: http://www.youtube.com/watch?v=C8Bo1jLoK0w

    Pozdr,
    rfk

  • 16. Data: 2009-02-15 15:58:17
    Od: jeDrASS <w...@k...gov>

    r...@g...com wrote:

> [...]
    > to jest kosmos.
    >
    > Ale przypomniała mi się jeszcze jedna marka, której w tym roku nie

    w zeszłym roku było Benelli oraz nawet Aprilia co prawda przez dealera..
    a tym roku brak.. zdecydowanie puściej..

    --
    jeDrASS

  • 17. Data: 2009-02-15 16:55:52
    Od: WS <w...@s...com.pl>

    On 15 Lut, 16:54, r...@g...com wrote:

> [...]
    > jakby ich nie bylo. Warto dodac, ze nowa cena Monstera 696 zabija (36
    > 900) - jak kosztował 29k to bylo to w moim mniemaniu rozsądne, teraz

    A ceny Yamahy!!!?
    Nowy V-max z 69 na 84 tys,MT-01 z 51 na 59tys.
    Słaby złoty robi swoje?
    Ja byłem w sobote dojazd porażka!

    Pozdrawiam.
    Waldek
    BMW F650ST

  • 18. Data: 2009-02-15 17:58:07
    Od: " Michał" <v...@g...pl>

    Nie wiem czego oczekujecie? Kryzys, wszyscy tną budżety reklamowe. Mały kraj,
    biedny - to się nie wystawiamy. Tak myślą korporacje. A ci co wiedzą i tak
    przyjdą bez wystawy - Honda, HD.....
    Promuje się taniochę - stąd zalew chińszczyzny i skuterów. Taki lajf.

    Najbliższa pełnogębna wystawa u Helmutów.

    > A ceny Yamahy!!!?
    > Nowy V-max z 69 na 84 tys,MT-01 z 51 na 59tys.

    To i tak oznacza, że zeszli z marży. PLN poleciał tak ze 35% a ceny ledwie o
    20. Cieszyć się należy.

    Michał