  • 1. Data: 2018-01-08 16:41:36
    Temat: Re: Wyszukiwarka nr.telefonu w TPSA
    Od: k...@g...com

    618146392

  • 2. Data: 2018-08-29 20:12:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 16:41, k...@g...com pisze:
    > 618146392

    Ale to nie numer warszawski. :-( :-)

    Poznańskie Centrum Zdrowia. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej -
    Tarnowo Podgórne
    Kategoria Nie Skatalogowany w Tarnowo Podgórne (WP)
    Adres Sportowa 1, 62-080 - Tarnowo Podgórne WP
    Telefon 618146392

  • 3. Data: 2018-08-30 01:04:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tarnowo Podgórne
    > Kategoria Nie Skatalogowany w Tarnowo Podgórne (WP)
    > Adres Sportowa 1, 62-080 - Tarnowo Podgórne WP

    Hmm, Animka 10 lat temu napisała posta a Ty odpowiadasz na posta ze
    stycznia, lekko to dziwne :D

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 4. Data: 2018-08-30 08:32:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 01:04, LordBluzg(R) pisze:

    > Hmm, Animka 10 lat temu napisała posta a Ty odpowiadasz na posta ze
    > stycznia, lekko to dziwne :D

    Z tego samego powodu co Ty. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-08-30 20:17:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Hmm, Animka 10 lat temu napisała posta a Ty odpowiadasz na posta ze
    > stycznia, lekko to dziwne :D

    Ponadto zauważyłam, że nie był mój post.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-08-30 20:56:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.08.2018 20:17, Animka pisze:

    > Ponadto zauważyłam, że nie był mój post.

    Twój, czy nie Twój, ale byłaś w to zamieszana.
    Jak z tym rowerem na Placu Czerwonym.