  • 11. Data: 2010-09-06 19:50:00
    Temat: Re: Wytnij sobie kartę do ajfona w erze
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości
    news:i6380d$e2v$1@news.onet.pl...

    > AKurat ten std SIM wymyślonoby nawet wtedy, gdyby Stefka Jobsa i
    > Wozniaka nie było na swiecie.

    Niby dlaczego i po co? Pokaż telefon innej firmy poza aj, która próbuje
    to wprowadzić
    99% urządzeń komórkowych na świecie, terminali itp używa standardowe
    rozmiaru karty SIM a tu nagle jakieś jabłko wyskakuje ze swoimi ideami.
    Jaki standard popierany przez jabłko upowszechnił się w świecie?
    Quicktime? Jeszcze mataczą z mini DisplayPort.
    Jedynie FireWire upowszechnił się w świecie, ale nie jest do końca
    jabłkowy.

  • 12. Data: 2010-09-06 20:09:22
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

    > Może i idealny ale zajmuje miejsce, które można wykorzystać na coś
    > sensowniejszego niż kawałek plastiku.

    W tym ajfonie i ajpadzie naprawdę brakuje miejsca? Są nawet zegarki z
    obsługą GSM i dają radę

  • 13. Data: 2010-09-06 20:24:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Sep 2010 21:50:00 +0200, Wiecznie zrzędzący

> [...]
    >99% urządzeń komórkowych na świecie, terminali itp używa standardowe
    >rozmiaru karty SIM a tu nagle jakieś jabłko wyskakuje ze swoimi ideami.

    No wezmy cos analogicznego .. byl sobie dobry standard kart pamieci
    CF, a potem producenci powariowali :-)

    >Jaki standard popierany przez jabłko upowszechnił się w świecie?

    no wiesz, windows, myszka, dyskietki 3.5". W pewnym stopniu scsi.
    Wlasne pomysly chyba patentami chronili.

    J.

  • 14. Data: 2010-09-07 07:28:13
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    "I gdzia ja, k...a mać, wsadziłem to całe swoje życie???"
    ;-))

    -----

  • 15. Data: 2010-09-07 07:29:36
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W życiu nie używałem, marnuje mi tylko miejsce w kompie ;-))

    -----

  • 16. Data: 2010-09-07 09:12:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz"

    > W tym ajfonie i ajpadzie naprawdę brakuje miejsca? Są nawet
    > zegarki z obsługą GSM i dają radę

    Ale nie maja wielkiego ekranu, procesora, pamieci, baterii ktora to
    wszystko zasila itp.

    Czy naprawde .. naprawde to nic nie zajmuje, tylko czemu potem
    klient nazywa telefon "cegla" :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-09-07 11:29:42
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    > Użytkownik "Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz"

    > Ale nie maja wielkiego ekranu, procesora, pamieci, baterii ktora to
    > wszystko zasila itp.

    Bo są zegarkami! Więc jak sama nazwa wskazuje do noszenia na ręce i mają
    rozmiary kultowych swego czasu czasomierzy elektronicznych z
    kalkulatorem. Te nowy karty wg Ciebie zużywają mniej energii? Wycinanie
    świadczy o tym, że one się niczym nie różnią poza rozmiarem i jak ktoś
    tu słusznie zauważył, Apple chce tylko uzależnić od siebie.

    > Czy naprawde .. naprawde to nic nie zajmuje, tylko czemu potem klient
    > nazywa telefon "cegla" :-)

    Dawno nie miałem żadnej cegły w ręku

  • 18. Data: 2010-09-07 12:59:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > i mają rozmiary kultowych swego czasu czasomierzy elektronicznych
    > z kalkulatorem. Te nowy karty wg Ciebie zużywają mniej energii?

    Nie, ale zaoszczedzone miejsce mozna np przeznaczyc na 5% wieksza
    baterie.
    Pare takich oszczednosci i moze telefonu nie trzeba bedzie ladowac
    dwa razy dziennie :-)

    > świadczy o tym, że one się niczym nie różnią poza rozmiarem i jak
    > ktoś tu słusznie zauważył, Apple chce tylko uzależnić od siebie.

    Albo sie okaze ze wszyscy taka stosuja, a Apple sobie zapisze ze
    oni byli pierwsi.
    A tak swoja droga to chyba nie oni, bo skoro ktos te karty
    produkuje, to chyba i ktos inny wymyslil i klientow jakis ma.
    Poczekamy, zobaczymy. Tylko niektorzy beda zrzedzic ze karte teraz
    latwo zgubic :-)

    > Dawno nie miałem żadnej cegły w ręku

    Poczekaj na iPoda :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-09-07 14:08:19
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-06 21:50, Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz wrote:

    > Niby dlaczego i po co?

    No nie wiem, może po jajco?!
    Spytaj ETSI: http://en.wikipedia.org/wiki/ETSI
    reszta tu (naturalnie jako newsgroup gangsta wolisz odośniki a nie
    "kłamliwą wikipedię"):
    http://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_Identity_Mod
    ule

    TG

  • 20. Data: 2010-09-07 17:59:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > No wezmy cos analogicznego .. byl sobie dobry standard kart pamieci
    > CF, a potem producenci powariowali :-)

    1. CF to nie tylko karty pamięci, bo mogą to być różne urządzenia, np.
    modemy itp.
    2. Wiele sprzętu profi dalej działa na CF, gdyż oferują one o wieeeeele
    szybszy transfer niż SD.
    3. Karty SD to taki karłowaty następca, który do CF się nawet nie umywa. SD
    oferuje dostęp do danych szeregowy, lub "równoległy" poprzez 4 bitową
    magistralę, karta CF to w sumie pełnoprawne urządzenie, które musi być
    zgodne z interfacem IDE.