    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: "K.L Piecuch" <k...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wyzwalacz radiowy JJC JF-U1
    Date: 01 Nov 2019 19:15:04 GMT

    Dnia 01.11.2019 Slon <z...@g...com> napisał/a:
> [...]
    -odbiornikami-jjc-jf-u2-8403834970?reco_id=a4d4fca2-
    fbd8-11e9-a90a-b02628c81960&sid=0e7a5475e04eefd78184
    d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=ar
    chiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

    > Z tym zestawem, wyzwalanie migawki nie nastepuje poprze stpke w aparacie.
    > Musisz podlaczyc wyzwalacz, kabelkiem do gniazda wyzwalania migawki.

    Wydawało mi się, że jasno opisałem o co mi chodzi. Ja nie chcę zdalnie
    wyzwalać aparatu (a wręcz odwrotnie), ale zewnętrzną lampę błyskową za
    pomocą nadajnika umieszczonego w stopce aparatu.

    Krzysiek