  • Data: 2019-11-09 18:32:43
    Temat: Re: Wyzwalacz radiowy JJC JF-U1
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, November 1, 2019 at 3:15:06 PM UTC-4, K.L Piecuch wrote:
> [...]
    -odbiornikami-jjc-jf-u2-8403834970?reco_id=a4d4fca2-
    fbd8-11e9-a90a-b02628c81960&sid=0e7a5475e04eefd78184
    d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=ar
    chiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

    > Wydawało mi się, że jasno opisałem o co mi chodzi. Ja nie chcę zdalnie
    > wyzwalać aparatu (a wręcz odwrotnie), ale zewnętrzną lampę błyskową za
    > pomocą nadajnika umieszczonego w stopce aparatu.
    >
    > Krzysiek

    Faktycznie, zle zrozumialem. Problem moze byc w ustawieniach aparatu, albo w stykach
    miedzy aparatem a przekaznikiem.
    Z doswiadczenia wiem, ze tanie zestawy takich urzadzen sa bardzo zawodne.

    Slon