    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Wzmacniacz sygnału GSM na zadupiu
    Date: Wed, 22 Nov 2017 20:20:57 +0100

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Wificalling.

    Super porada, niezmierne dzięki.
    Co prawda musiałem kupić nowy telefon ale nie kosztowało to drogo.
    W PLAY do abonamentu za 30 zł dopłaciłem za telefon tylko 358 zł.
    Ten nowy telefon to LG K8 2017.
    Wificalling działa rewelacyjnie.
    Nareszcie pierwszy raz od 15 lat mam świetny zasięg w całym domu i na
    zewnątrz.

    Mam jedynie pytanie dotyczące przenoszenia kontaktów ze starego LG G2 na
    nowy LG K8 2017.
    Używając funkcji import/export w obu telefonach przeniosłem te kontakty.
    Niestety jakieś 30% z tych kontaktów nie znalazło się w nowym telefonie.
    Próbowałem dwóch różnych metod, poprzez plik.csv a drugi raz przy pomocy
    plików.vcf
    W obu przypadkach w plikach sa wszystkie kontakty ze starego a w trakcie
    przenoszenia na nowy część z nich znika.
    Poradźcie mi co jeszcze moge zrobić aby przenieść wszystkie kontakty.

    --
    Tomasz