    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Xeon zamiast C2D
    Date: Tue, 20 Feb 2018 08:21:04 +0100

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:t30enkel0zlk.1der5169pucpy.dlg@40tude.net...
    > Jest tu ktoś kto w praktyce przerobił instalację Xeona 4-rdzeniowca,
    > takiego od podstawki 771, na płycie z podstawką 775? Ciekaw jestem
    > wrażeń, w szczególności związanych z tajemniczymi mikrokodami :)

    Wrazenia oczywiscie pozytywne zwazywszy na koszt 75zl z Aliexpress ;) Mi nie
    dzialaly dostepne w necie zmodyfikowane biosy. Sam musialem sobie
    zmodyfikowac najnowszy bios producenta sciagnietymi mikrokodami w jakims
    programiku (plyta Asus P5Q3). Bez mikrokodow bios na starcie krzyczal, ze
    nie wykorzystuje pelnej mocy procka, ale sie uruchamial.

    Xeony nie podkrecaja sie tak jak C2D. Wczesniej mialem C2D E8400 i podkrecal
    sie stabilnie 3000@4500MHz (na scythe mugen). Moj Xeon E5450 podkreca sie
    stabilnie max 3000@3900. Prawdopodobnie dlatego "tylko" tyle bo znacznie
    bardziej sie grzeje przy overclockingu. Prawdopodobnie na jakims hardcorowym
    chlodzeniu poszedlby wiecej.

    Pzdr