    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Xeon zamiast C2D
    Date: Tue, 20 Feb 2018 09:24:25 +0100

    Dnia Tue, 20 Feb 2018 08:21:04 +0100, miumiu napisał(a):

    > Wrazenia oczywiscie pozytywne zwazywszy na koszt 75zl z Aliexpress ;)
    Nieźle, mój na Allegro kosztował 120. Długo czekałeś na dostawę?
    >Mi nie
    > dzialaly dostepne w necie zmodyfikowane biosy. Sam musialem sobie
    > zmodyfikowac najnowszy bios producenta sciagnietymi mikrokodami w jakims
    > programiku (plyta Asus P5Q3). Bez mikrokodow bios na starcie krzyczal, ze
    > nie wykorzystuje pelnej mocy procka, ale sie uruchamial.
    Mam podejrzenie że mój BIOS choć wykrywa procka poprawnie to jednak nie
    do końca obsługuje, opcja "Intel Virtualization" jest wyszarzona. Strach
    jednak ściągać BIOS z jakichś podejrzanych stron :) Zmieniałeś ten twój
    BIOS z pomocą dyskietki floppy? Pytam bo dziś mało który komp ją ma, mój
    nie.

    --
    Jacek
    I hate haters.