    From: BQB <a...@s...com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Xeon zamiast C2D
    Date: Tue, 20 Feb 2018 09:44:53 +0100

    > Nieźle, mój na Allegro kosztował 120. Długo czekałeś na dostawę?
    > Mam podejrzenie że mój BIOS choć wykrywa procka poprawnie to jednak nie
    > do końca obsługuje, opcja "Intel Virtualization" jest wyszarzona. Strach
    > jednak ściągać BIOS z jakichś podejrzanych stron :) Zmieniałeś ten twój
    > BIOS z pomocą dyskietki floppy? Pytam bo dziś mało który komp ją ma, mój
    > nie.

    A w biosie nie ma opcji update z pena? Albo nawet można użyć programu
    pod systemem windows (nie wiem, czy pod linuxa coś jest). W systemie
    windows update biosu działa na płytach gigabyte co najmniej od 15 lat. Z
    poziomu biosu to nie tak dawno, może kilka lat, może więcej - tej opcji
    to nie używałem jeszcze.