  • Data: 2011-05-15 21:00:20
    Temat: Re: Yamaha FZ 1 pytanie i prośba
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chopingorzow" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    Mam pytanko o szybę do FZ 1 N. Zakupiłem ten motorek z zamysłem
    użytkowania go w mieście i tu sprawuje się świetnie. Niestety jak wyjeżdża
    się za miasto i odkręca troszkę mocniej manetkę gazu to zaczyna robić się
    nieprzyjemnie (chodzi o pęd powietrza)

    To nie wiedziałeś, że na motocyklu bez owiewki wieje? Po co kupiłeś golasa?

    Piszesz, jakbyś odkrył, że ogień jest gorący, bo wsadziłeś rękę w ognisko.

    Tak, szyba pomoże.