  • 1. Data: 2013-10-18 16:46:25
    Temat: Yaris 2001 r. - korektor siły hamowania.
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl>

    Witajcie,

    Pacjent to Yaris z 2001.
    W samochodzie "zniknął" (być może przerdzewiał i odpadł) element łączący
    belkę z ww. korektorem (taki pręt ze sprężyną) i skutek jest taki, że
    obecnie hamuje tylko przód.
    Oczywiście element nie występuje samodzielnie - można go kupić jedynie
    razem z korektorem za 1080zł w Toyocie :)
    Dodam tylko, że korektor jest sprawny bo sprawdzałem na stacji
    diagnostycznej - gdy podczas pomiaru ruszy się "łapą" korektora to
    hamulec jest brzytwa.

    Na allegro trafiają się aukcje ale są na nich tylko korektory (ta część
    hydrauliczna) bez osprzętu. Ostatecznie będę zmuszony kupić całość ale
    to dopiero wtedy gdy będę bardzo zdesperowany :)

    Przykładowe zdjęcie na którym widać tą część w linku poniżej:
    http://www.tuningmodeli.friko.pl/y1.jpg

    Może ktoś z grupowiczów podpowie co robić, jak żyć :) Jestem z okolic
    Katowic i mogę się wybrać na poszukiwania na jakieś szroty czy
    gdziekolwiek.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2013-10-18 16:55:04
    Temat: Re: Yaris 2001 r. - korektor siły hamowania.
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl>

    Dla ścisłości - pomyliłem się w roczniku: miało być 2002 r.

  • 3. Data: 2013-10-18 22:30:06
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.10.2013 16:46, Łukasz pisze:

    > Na allegro trafiają się aukcje ale są na nich tylko korektory (ta część
    > hydrauliczna) bez osprzętu.
    a znajdź na allegro kogoś kto sprzedaje yariske na części i zapytaj czy
    ma. Cęsto mniej chodliwe towary ludzie nie wystawiają bo się nie opłaca,
    co nie znaczy że ich nie mają.

  • 4. Data: 2013-10-18 23:00:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-18 22:30, Albercik pisze:

    > a znajdź na allegro kogoś kto sprzedaje yariske na części i zapytaj czy
    > ma. Cęsto mniej chodliwe towary ludzie nie wystawiają bo się nie opłaca,
    > co nie znaczy że ich nie mają.

    Obawiam się, że wręcz przeciwnie - nie wystawiają, ponieważ już dawno
    tego elementu nie ma :>

  • 5. Data: 2013-10-19 12:41:33
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl>

    Dzięki za wskazówkę - jakoś o tym nie pomyślałem, skupiłem się tylko na
    tych co korektory wystawiają. Mimo pesymizmu Artura spróbuję poszukać :)

  • 6. Data: 2013-10-19 15:15:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-19 12:41, Łukasz pisze:
    > Dzięki za wskazówkę - jakoś o tym nie pomyślałem, skupiłem się tylko na
    > tych co korektory wystawiają. Mimo pesymizmu Artura spróbuję poszukać :)

    To nie pesymizm to doświadczenie. Może będziesz miał trochę szczęścia
    i się trafi, czego oczywiście życzę, bo ceny w ASO bywają dość wesołe :)

  • 7. Data: 2013-10-21 11:44:33
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl>

    Po "drobnym" rozpoznaniu przyznaję Ci rację czyli jednym słowem: kanał!
    Już się powoli widzę w drodze do ASO :(

  • 8. Data: 2013-10-21 12:08:36
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 16:46:25 UTC+2 użytkownik Łukasz napisał:

    > Może ktoś z grupowiczów podpowie co robić, jak żyć :) Jestem z okolic
    >
    > Katowic i mogę się wybrać na poszukiwania na jakieś szroty czy
    >
    > gdziekolwiek.
    Dzwonic, dzwonic i jeszcze raz dzwonic do wszystkich, ktorzy sprzedaja czesci do tego
    modelu. Jest tego od cholery i ciut ciut.
    Przegladanie nic nie zalatwi.

    --
    Dman-666

  • 9. Data: 2013-10-21 16:21:01
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl>

    Oczywiście, że dzwonię ale ilość uszkodzonych Yarisek w tym przedziale
    roczników jest na allegro/otomoto ograniczona a w dodatku podczas tych
    rozmów czasami mam wrażenie, że jestem dziesiąty, który dzwoni w tej
    sprawie :)
    Jeszcze nie jestem na tyle zdesperowany żeby biec do ASO ale... :)

  • 10. Data: 2013-10-21 16:51:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-21 11:44, Łukasz pisze:

    > Po "drobnym" rozpoznaniu przyznaję Ci rację czyli jednym słowem: kanał!
    > Już się powoli widzę w drodze do ASO :(

    Wiesz gdzie ja mam swoją rację? ;)