  • 31. Data: 2012-12-31 17:48:32
    Temat: Re: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Praktycznie upieprzyło A1.
    > I A2 w sumie też, gdyby nie szybka zmiana rządów, w życiu by na Euro nie zdążyli.

    ROTFL.

    sz

  • 32. Data: 2012-12-31 18:30:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Pol ? Chcial wprowadzic ... ale chyba nie wprowadzil.

    Taka wlasnie jest swiadomosc Polaka :/

    sz.

  • 33. Data: 2012-12-31 18:34:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 11:16:45 +0100, jerzu napisał(a):

    > Co "hehe"? Łatwo jest krytykować, jak się jest w opozycji. Ciekaw
    > jestem czy byłby taki skory do wygłaszania takich tekstów, gdyby
    > siedział na stołu ministra transportu czy chgw czego tam. Politycy to
    > kur..., bez żadnego wyjątku.

    W sumie ja lubie Polaczka - tak spieprzyc rozporzadzenie, to tylko on
    potrafił, a ja z tego korzystam.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 34. Data: 2013-01-04 08:26:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 16:30:49 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
    > W ogóle ten obecny rząd jest taki sobie, ale w sumie to te drogi wyszły
    > im jako-tako. Ocenił bym je na 3+, w porywach do 4-, reszta góra na 3.

    3-, i to w starej skali ocen, gdzie 2=niedostacznie, won ze studiow i do
    woja :-)

    Bo coz oni takiego w tych drogach zrobili - ze 200km A2, 30km AOW,
    60km A4, 30 km A1, 25 km malo potrzebnej S8 z Wroclawia do Olesnicy,
    i S3 w standardzie dwupasowymm ?
    Bo tego ze pozwolili prywatnym firmom zrobic A1, to im nie zalicze :-P

    Malo, bardzo malo, jak na potrzeby kraju :-)

    > Ale najgorzej, wbrew temu co mówią, wypada chyba rządowy PR. Mieszać z
    > błotem dają się koncertowo. No ale to już NTG...

    Owszem. Choc za te fotoradary, za podatki ... zasluzyli, niech mieszaja :-)

    J.

  • 35. Data: 2013-01-04 20:25:29
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 20:55:32 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]
    >
    > tercet premier Donald Tusk,minister Sławomir Nowak, generał Tomasz Połeć
    >
    > rozpoczął łupienie polskich kierowców, rozkręcając fotograficzny przemysł na
    >
    > wielką skalę, bo inaczej sieci fotoradarów nazwać nie można. Stworzyli
    >
    > największy państwowy zakład fotograficzny, który ma ponad 500 filii
    >
    > rozsianych po różnych drogach w Polsce. Fotoradarów nie stawia się wcale
    >
    > tam, gdzie chodzi o poprawę bezpieczeństwa, ale tam, gdzie można złapać jak
    >
    > najwięcej kierowców i wlepić jak najwięcej mandatów.

    > "Rostowski jak zobaczył jaką kasę trzepią w Białym Borze. Kobylnicy to im normalnie
    pozasdóścił że Mu się taka forsa wymyka z rąk. A te majki o bepieczeńswie to niech
    sobie w buty włoży

    > Hehe
    >

    > http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Polaczek-Fotor
    adary-to-przemysl-fotograficzny,wid,15212315,wiadomo
    sc.html

  • 36. Data: 2013-01-04 21:03:48
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > "
    >
    > ja zresztą ograniczyłe jazdę samochodę do niebędnego minimum.Rowerek sobie
    sprawiłem i się nim poruszamTanio i zdrowo