-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lb2tm3$39o$1@news.agh.edu.pl>
<5...@4...com>
<lb3hnd$8li$1@news.agh.edu.pl>
<q...@4...com>
In-Reply-To: <q...@4...com>
Subject: Re: Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Date: Wed, 15 Jan 2014 22:41:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 28
Message-ID: <52d70086$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.190.128.234
X-Trace: 1389822086 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2214 79.190.128.234:51005
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2225
X-Received-Body-CRC: 92130307
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519409
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości grup
> W dniu 14.01.2014 14:50, r...@k...pl pisze:
> >> http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,72715,15269047,Z_
Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.h
tml
> > Podsumowując:
>> > - przez Sieradz/A2 - 4:22h
>> > - tradycyjnie DK8 - 5:17h
>> > Coś panie jechały woolnoo :).
>
>> Panie straciły bodajże 20 minut na wyjeździe z Wrocławia. Gdyby
>> wyjechały tak jak koledzy, to byłoby poniżej 5h.
>To i tak gdzieś zgubiły ze 30 minut.
Problem byc moze w tym:
"Magdzie i Joannie jest dużo gorzej. Jadą przez wsie z prędkością 50
km na godz., więc za nimi jest już sznur samochodów, które co chwilę
wyprzedzają naszą ekipę."
Od Wielunia do Belchatowa wsi malo i mozna sie rozpedzic ... ale
trzeba chciec.
Tylko ze przez Sieradz tez wioski.
No i ... wyjechali o 10-tej. Od 15-tej sie robi korek w kierunku na
Poznan, i mozna sie naczekac przed autostrada.
Z pl. Solnego chyba lepiej przez wezeł Stadion ... ale najpierw sie
upewnic czy korek do Lesnicy nie zaczyna sie przed stadionem :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.14 09:02 Paweł Kajak
- 21.01.14 09:51 Paweł Kajak
- 22.01.14 01:14 J.F.
- 23.01.14 11:10 Paweł Kajak
- 23.01.14 11:47 J.F
- 27.01.14 08:50 Paweł Kajak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
Najnowsze wątki
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-22 siad
- 2024-05-24 Re: Firma w stacji trafo
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- 2024-05-24 Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"