    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Z ciekawości-jak wyjdzie
    Date: Wed, 20 Mar 2019 22:41:12 +0100

    W dniu 2019-03-20 o 21:39, Marek S pisze:

    > Serio sądzisz, że Twój smartfon doświetli lampą domy odległe o setki
    > metrów i więcej? :-D
    >
    > Jeśli tak, to sprzedaję swój sprzęt oświetleniowy i kupuję smartfona. On
    > nie dał by rady :-)

    Tutaj:
    https://zapodaj.net/e82b5c7eeb267.jpg.html

    Praktica, rybie oko, Fuji S-400, lampa Metz54 prawdopodobnie przy pełnej
    mocy i maksymalnej szerokości strumienia światła. Szacowana odległość:
    ok. 12 do 15 metrów do okrągłego okna.

    Pokazywałem czasami znajomym moc lampy Metz54 w ten sposób, że na
    reflektor główny ze zdjętym rozpraszaczem kładłem papier gazetowy - taki
    typu trybuna ludu i wyzwalałem ręcznie maksymalny błysk. Tam, gdzie był
    czarny nadruk, przepalało papier.

    Wcześniej z Zenitem miałem ruski "młotek" z lampą 72 albo 74 - ale jakoś
    mi nie przyszło do głowy robić takie testy. Ale przypuszczam, że na
    upartego to jednym błyskiem mogła by usmażyć stado much.

    Ale jednak chyba stary Galaxy jest lepszy od tysiąca takich lamp ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam