  • 21. Data: 2010-11-17 08:18:02
    Temat: Re: Z serii drogowe buble.. pas na czolowke
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> wrote in message
    news:4ce2d3c3$1@news.home.net.pl...
    > Fakt iż ulica została "otwarta" jakiś tydzień przed oficjalnym otwarciem,
    > więc stąd mógł wyjśc taki bubel. Przed remontem ten pas się kończył
    > martwym polem i były strzałki informujące o konieczności zmiany pasa-
    > jak widać zapomniało się komuś domalować znaków poziomych.

    Wiesz, zapomniec pomalowac to mozna, ale jesli nie stwarza to zagrozenia.

    > Jako ciekawostka zdjęcie z tej samej ulicy - ciężarówka zaparkowała na
    > chodniku i zapadła się po osie.

    I miejmy nadzieje, ze kierowca ciezarowki zostal/zostanie obciazony kwota
    naprawy chodnika.

    --
    Axel

  • 22. Data: 2010-11-17 09:38:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-16 15:07, glang pisze:

    > szukacie dziury w całym
    > może niech ktoś się pofatyguje i zapyta na komendzie ile było tam czołówek

    Może nie było żadnej, może tylko jeden kierowca nie w porę się
    zorientował i z powodu nagłego hamowania spieniło się piwo pasażerowi, a
    może poszli do lasu. Nie ważne - to oznakowanie jest niebezpieczne.

    > nie chcę bronić drogowców ale wolę jak otwierają niedokonczone ulice i
    > mozna jechać niż mają stać zamknięte aż jakis oficjel otworzy z pompą

    Tu nie chodzi o oficjeli, tylko o dokończenie budowy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2010-11-17 09:43:29
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-16 19:55, Leszek Kowalski pisze:

    > Jako ciekawostka zdj?cie z tej samej ulicy - ci?ar?wka zaparkowa?a na
    > chodniku i zapad?a si? po osie. Miejmy nadzieje, ?e ca?a inwetsycja nie
    > oka?e si? fuszerk?, bo gorzowianie d?ugo czekali na ten remont.
    > http://www.tinyurl.pl?8e2AMrK3

    I kierowca ciężarówki zdziwiony?!

    I bardzo k... dobrze, że się zapadł, i szkoda, że go wyciągnęli. Jestem
    ciekaw kiedy wreszcie kierowcy ciężarówek zaczną rozróżniać części drogi
    przeznaczone dla nich od pozostałych.

    Fakt - ten chodnik jednak był chyba słabszy, niż być powinien (aż tak
    się zapaść ciężarówka nie powinna), ale może to i jest jakiś sposób -
    budować takie chodniki, żeby cięższy samochód nie miał fizycznej
    możliwości wjazdu i/lub wyjazdu.

    Pozdr,

  • 24. Data: 2010-11-17 09:49:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-16 21:01, J.F. pisze:

    > ale ta terenowka przed chwila zmienila chyba pas. Co prawda to chyba
    > bylo jeszcze przy linii podwojnej ciaglej, wiec miala prawo uwazac ze
    > korzysta ze swojej polowy jezdni :-)

    Chyba w potoku pisania umknęła ci jedna rzecz:
    tam, skąd jedzie Gelenda są dwa pasy i Gelenda jedzie lewym. Natomiast
    lewy z przeciwnej strony poprzez brak tych kresek na jezdni staje się
    też tym lewym od strony Gelendy. Nikt żadnych linii nie przecina, pasów
    nie zmienia, a jadą na przeciw siebie.

    Pozdr,

  • 25. Data: 2010-11-17 10:45:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 16 Nov 2010 19:55:32 +0100, "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    wrote:

    >Jako ciekawostka zdjęcie z tej samej ulicy - ciężarówka zaparkowała na
    >chodniku i zapadła się po osie. Miejmy nadzieje, że cała inwetsycja nie
    >okaże się fuszerką, bo gorzowianie długo czekali na ten remont.
    >http://www.tinyurl.pl?8e2AMrK3

    I dobrze mu tak :-) Chciał zniszczyć chodnik, a tu zonk...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2010-11-17 11:58:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w
    > Chyba w potoku pisania umknęła ci jedna rzecz:
    > tam, skąd jedzie Gelenda są dwa pasy i Gelenda jedzie lewym.

    Gelenda to to co mi wyglada z przodu na terenowke ?

    No wlasnie - zdjecie nie pokazuje takich szczegolow i mnie to
    wyglada jakby hen daleko z przeciwka byl tylko jeden pas, ktory sie
    rozdwaja.
    Ale przyznaje ze wrazenie moze mnie mylic.

    J.

  • 27. Data: 2010-11-17 12:27:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-17 11:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w
    >
    > Gelenda to to co mi wyglada z przodu na terenowke ?

    Tak. Gelendewagen, Mercedes G.

    > No wlasnie - zdjecie nie pokazuje takich szczegolow i mnie to wyglada
    > jakby hen daleko z przeciwka byl tylko jeden pas, ktory sie rozdwaja.
    > Ale przyznaje ze wrazenie moze mnie mylic.

    Hmmm... Rzeczywiście - jak się przyjrzałem temu, co jest dalej, to
    wygląda na to, że tam za tą terenówką jest rzeczywiście jeden wyznaczony
    pas. Chyba jednak nie miałem racji.

    Pozdr,

  • 28. Data: 2010-11-17 14:28:14
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 08:18:02 +0100, Axel napisał(a):

    > I miejmy nadzieje, ze kierowca ciezarowki zostal/zostanie obciazony kwota
    > naprawy chodnika.

    Po to (m. in.) kierowca ma OC.

    --
    Yakhub

  • 29. Data: 2010-11-17 19:24:21
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I dobrze mu tak :-) Chciał zniszczyć chodnik, a tu zonk...

    Szkoda tylko, że przy remoncie ulicy zapomniano o parkingach.
    Fakt - chodnik nie jest miejscem dla ciężarówki; jednak nowy chodnik nie
    powinien się aż tak zapaść. Wjedzie 100 osobówek i efekty może być podobny.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 30. Data: 2010-11-17 21:16:30
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 19:24:21 +0100, "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> said:

    > Wjedzie 100 osobówek i efekty może być podobny.

    Na raz?
    Odróżniasz 40 ton od... eee, niech będzie, dwóch?

    --
    Bydlę