  • 31. Data: 2010-11-17 21:33:15
    Temat: Re: Z serii drogowe buble.. pas na czolowke
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Yakhub" <y...@g...pl> wrote in message
    news:1llwqc9w89v3m$.dlg@wazzenon.pl...

    > Po to (m. in.) kierowca ma OC.

    Ubezpieczyciel powinien odmowic wyplaty, albo wystapic z regresem do
    kierowcy ze wzgledu na razace niedbalstwo.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2010-11-18 00:04:23
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 21:33:15 +0100, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> said:

    > "Yakhub" <y...@g...pl> wrote in message

    > Ubezpieczyciel powinien odmowic wyplaty, albo wystapic z regresem do
    > kierowcy ze wzgledu na razace niedbalstwo.

    Prościej będzie wszystkim podnieść stawkę...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-11-18 18:54:24
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 15:07:55 +0100, glang napisał(a):

    > może niech ktoś się pofatyguje i zapyta na komendzie
    Bedzie mial blisko, bo chwile dalej jest miejska :)

    > ile było tam
    > czołówek nie chcę bronić drogowców ale wolę jak otwierają niedokonczone
    > ulice i mozna jechać niż mają stać zamknięte aż jakis oficjel otworzy z
    Az jutro zobacze, jak to teraz wyglada.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 34. Data: 2010-11-18 19:22:53
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Na raz?
    > Odróżniasz 40 ton od... eee, niech będzie, dwóch?

    Ta ciężarówka nie wygląda na 40 ton.
    Obwodnica miasta też była ładna do pierwszych porządnych opadów.
    IMHO chodnik nie powinien się tak zapaść - podłoże było słabo zagęszczone.
    Widocznie paliwo do zagęszczarek poszło gdzieś "na lewo".

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 35. Data: 2010-11-18 22:15:39
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 19:22:53 +0100, "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Ta ciężarówka nie wygląda na 40 ton.

    Nieważne - chodniki buduje się w okreśłony sposób, nieprzewidujący
    parkowania na nich tirów.

    > IMHO chodnik nie powinien się tak zapaść

    Pod ciężarowką, pod której ciężar nie był budowany?
    Ciekawe.

    --
    Bydlę

  • 36. Data: 2010-11-18 22:34:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2010 22:15:39 +0100, Bydlę wrote:
    >Nieważne - chodniki buduje się w okreśłony sposób, nieprzewidujący
    >parkowania na nich tirów.

    taka ciezarowka potrafi wjechac na zwykle pole i sie nie zapasc ..
    wiec co do cholery jest pod ta kostka ?

    J.