    From: "lesor" <p...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ZRX 1200 R
    Date: Sun, 10 May 2009 12:11:43 +0200

    marcin kasprzyk wrote:
    > Witam.

    > Oglądałem ten motocykl i niestety nie mogę się zgodzić z tym co
    > opisuje sprzedający jak i Ty.
    > Motocykl wygląda ładnie na zdjęciach i z 2 metrów. Po bliższym
    > obejrzeniu widać nieudolnie naprawioną przednią owiewkę.
    > Polakierowana ładnie ale kolor się nie zgadza, co gorsza od środka
    > poklejona makabrycznie.
    > Sprzedawca na pytanie czy motocykl leżał - nie zaprzeczył i tłumaczył
    > się delikatnym szlifem.
    > Oglądając skrupulatnie, okazało się że motocykl musiał przejść poważny
    > dzwon.
> [...]

    Z czym sie nie mozesz zgodzic, ze tego egzemplarza jestem pewien? ze go
    polecam? ze jego stan uwazam za doskonaly?
    Sprzedajacy _wszystko_ Ci powiedzial.
    Inny odcien owiewki widac z dwudziestu a nie dwoch metrow, co wiecej - widac
    na niej jeszcze jeden, zasadniczy brak...
    Strasznie blysnales tym, ze przednia felga mlodsza o rok niz motocykl - masz
    punkta za znajomosc oznaczen ale to nie przesadza o powaznym dzwonie czy
    jakimkolwiek dzwonie.
    I drugiego za te klejona owiewke, rotfl . (OT do - swoja droga, pomalowana
    przez "profesjonalnego lakiernika" za 300zl za element)
    Nie dopisales, ze kiera zmieniona i jak mowiles BALANSEROW nie ma.
    Nieuwaznie sluchales - oryginalne sa ale slyszeles tylko swoja "stowe na
    balansery".
    To skrupulatne ogladanie bylo tyle warte co i negocjacje. Ale rozumiem, ze
    mozesz byc wkurwiony, ze przed kumplem dla ktorego miales byc ekspertem,
    osmieszyles sie negocjujac 5 stow obnizki a dostajac zlotowke. Bylo myslec,
    co sie mowi.
    Riserczuj dalej, powodzenia.

    p.s.
    Koza jest ze Szwajcarii a obecny wlasciciel nie jest pierwszym wlascicielem
    w Polsce, rozmowa na temat stanu w jakim zostala sprowadzona jest wylacznie
    spekulacja /to tak tytulem objasnienia dla czytelnika ''ekspertyzy'' mojego
    przedpiszcy/.
    --
    pozdrawiam, lesor
    rosSynAnt