    From: marcin kasprzyk <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ZRX 1200 R
    Date: Mon, 11 May 2009 05:20:11 -0700 (PDT)

    On 11 Maj, 11:48, "lesor" <p...@l...waw.pl> wrote:

    > Nie jestesmy kolegami :) Oczywiście nie mogę być pewien, ze ktoregos dnia
    > nie strzeli ktores lozysko czy Ten sprzet znam od poltora roku, kilkunastu
    > tysiecy, to chyba moge cos o nim powiedziec? Tak czy nie? Jestem prawie jak
    > jego uzytkownik. Widzialem go kwadrans po szlifie. Moge miec o nim zdanie?

    Możesz :) Niestety koleżeństo przysłoniło Ci obiektywny stan motocykla
    albo jesteś zupełnym ignorantem.
    Jeżeli jedno albo to drugie to raczej nie powinieneś komentować tego
    typu ogłoszeń.
    Mam wrażenie że nie rozumiesz pojęcia "doskonały" Cały mój wywód miał
    na celu pokazanie braku obiektywizmu z twojej strony.
    Ty nie mając żadnych argumentów lub wymyślając je na poczekaniu,
    skrzętnie próbujesz pokazać moją osobę jako handlarza który chciał
    kupić z grosze.

    > Taki gowniany to sprzet, taki tajemniczy, podzwonny, polamany i niepewny ale
    > za rabat lekkoponad 3% ceny dalbys sobie _wzenic_ ten motocykl?

    Czytaj ze zrozumieniem.Pokaż mi gdzie ja napisałem że gówniany sprzęt?
    Ja w swoim pierwszym poście opisałem trzeźwo rzeczywistość Ty dalej
    bronisz zaciekle kolegi.
    Ja nie kupowałem tego motocykla i nie była to moja decyzja. Moim
    zadanie było wytknąć usterki i braki. Zrobiłem to.

    Reszty nie komentuje bo nie ma sensu.
    Faktem jest to że motocykl zniknął "tajemniczo" z ogłoszeń" - może się
    sprzedał?
    Z tego co piszesz wynika jednak że się picuje, to też dobrze. Może
    ktoś inny kupi już w stanie bliższym _DOSKONAŁEMU_

    Trzymaj się!