    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Date: 02 Dec 2012 20:57:02 GMT

    On 2012-12-02, nazgul <x...@w...pl> wrote:
    > a co? w Chinach leki nie MUSZĄ kosztować?

    No właśnie w Chinach nie muszą :).

    > czekam na analizę składu:
    > http://www.walmart.com/ip/Equate-Aspirin-Tablets-325
    -Mg-Pain-Reliever-Fever-Reducer-500-Ct/10325057?find
    ingMethod=Recommendation:wm:RecentlyViewedItems

    No to jest normalna aspiryna, ale cena jest zastanawiająca.
    Amazon sprzedaje to samo kilkukrotnie drożej. Jaką mam gwarancję,
    że Walmart po prostu nie sprzedaje tego ze stratą, żeby ściągnąć
    klientów? Rozboli ich głowa, to przyjdą po proszek i przy okazji kupią
    hamburgera czy 10l CocaColi. Sklep zarobi.

    Możesz podać jakieś strony normalnych drug store'ów? Jeśli tam też
    będzie aspiryna w tej cenie, to przyznam, że rzeczywiście w USA
    jest tanie ASA. Jeśli jedynym miejscem z taką ceną są sklepy trzeciej
    (co do przychodów) firmy na świecie, to mam prawo podejrzewać, że
    nie jest to cena pokrywająca koszty produkcji. Patrz: Chiny.

    pozdrawiam,
    PK