    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było [OT]
    Date: Sun, 2 Dec 2012 23:22:25 +0100

    Dnia 02 Dec 2012 20:09:08 GMT, PK napisał(a):
    > Inna. Ze słabszym efektem przeciwbólowym.

    Inna substancja to inne dzialanie, nie ma co porownywac.

    > Aspirin jest po prostu łatwiej dostępny. Biorę z półki i idę do kasy.
    > Nie będę ganiał za Polopiryną, żeby oszczędzić 2 zł rocznie.

    Hm, polopiryna to chyba w kazdej aptece jest.

    > Nie planuję spadku dochodów. Wydatki wzrosną, ale 50 zł w budżecie
    > mam na to zaplanowane, więc nie przeżywam.

    Dojdzie prostata, hemoroidy, i sie zrobi 200zl :-)

    > No to albo bierzesz bardzo dużo przeciwbólowych albo jakieś podejrzanie
    > tanie antybiotyki. Ja tych ostatnich staram sie unikać. Ostatnio brałem
    > chyba w lutym. Zapalenie ucha. Poprosiłem o antybioryk na 3 dni, bo żal
    > mi było czasu.

    No, nie wiem czy to sluszne podejscie.

    >Kosztował 10 zł za tabletkę (i drugie tyle osłonowe).

    I trzy tabletki kosztowaly 30zl, czy to taki gdzie trzeba kupic 5 ?

    A ja kupuje duze opakowanie aspiryny i ibupromu i tez rachunek wychodzi 30
    zl, to chyba dobrze napisalem ?

    P.S. po ile teraz reklamy ? Bo bayera chyba niedawno w tv widzialem, a kto
    za to placi ?

    > Chyba masz coś nie halo z przeglądarką :).

    Mam poblokowana mocno, ale w tym przypadku przesadzili ze skryptami.

    J.