    From: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Date: Mon, 21 Aug 2017 15:36:09 +0300

    On Sun, 20 Aug 2017 22:18:47 +0200
    "HF5BS" <h...@...pl> wrote:

    > Coś za nowocześnie wygląda :)

    No niby tak, ale co wy, socjalistycznej prasie nie wierzycie? :p
    Przynajmniej rok wcześniej był już w masowej produkcji CB-664, identyczny kształt
    obudowy. Scalak wybierczy ciekawy bo jeszcze w obudowie metalowej jak tranzystory.

    Dorzuciłem schemat właśnie.

    > Na centrali miałem ten aparat, ale już z DTMFem.
    > Używany był do wsparcia obsługi centrali przywoławczej Unipage.

    No to miałeś Chabra. Poszukuję takiego - nie dałbyś rady gdzieś odnaleźć?
    Inny mój znajomy też takiego używał na centrali na stole badaniowym, zdaje sie
    P1000C, ale dodatkowo przerobił go na kod R2.

    P.