  • Data: 2019-02-14 13:15:09
    Temat: Re: Zagwozdka w C Keil - wyjaśnienie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Nie olewa przecież, bo przestaje względem niej wykonywać
    >optymalizacje. Natomiast nie robi nadgorliwych przeróbek, które
    >spowodowałyby niekontrolowane zachowanie programu. Naprawdę chciałbyś
    >żeby kompilator gdzieś po cichu włączał albo wyłączał Ci przerwania?

    Na kilka instrukcji ... czemu nie.

    Szczegolnie, ze ... sam musze je wylaczyc, jesli nie chce takich
    niespodzianek.
    To co przyniesie wiecej szkody - jak kompilator bedzie je wylaczal
    automatycznie, czy jak ja zapomne ? :-)

    Natomiast na niektorych procesorach moze byc problem z odtworzeniem
    stanu przerwan,
    no i kwestia robienia tego w procedurze obslugi przerwania czy
    zagniezdzania przerwan.

    J.