  • 11. Data: 2011-10-31 15:02:16
    Temat: Re: Zainstalowałem podrgrzewane manetki
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    AZ pisze:

    > Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170...

    idz oddaj, mozesz to zrobic.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2011-10-31 16:58:39
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-31 11:55, falco pisze:
> [...]
    > SPORT (sam używam) za 120zł + ewentualna wysyłka lub odbiór u mnie w
    > K-J/Wawy, to zapraszam na pryw po szczegóły...

    poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

    --
    pozdrawiam
    sowa

  • 13. Data: 2011-10-31 17:12:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-31, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

    Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
    przygasac. Zastanow sie lepiej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-31 17:27:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-31 12:28, AZ pisze:

    > Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170...
    co mogę powiedzieć, możesz posłuchać Arniego... ;)

    W dniu 2011-10-31 17:58, sowa pisze:
    > poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

    Doszło i poszło (ode mnie)... ;)
    Aby nie zaśmiecać, wszelkie pytania proszę kierować na @

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 15. Data: 2011-10-31 18:24:15
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

> [...]
    > Preclu), jeśli ktoś chciałby kupić fabrycznie nowe, z gwarancją
    > pochodzące od dużego, polskiego dystrybutora OF693 ORIGINAL lub OF696

    Z ciekawości - ile A powinien dawać alternator,
    aby działały właściwie ?

    --
    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2011-10-31 18:56:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-31 19:24, J_K_K pisze:

    > Z ciekawości - ile A powinien dawać alternator,
    > aby działały właściwie ?
    Nie mam takich informacji, ale polecam stronę producenta:

    693 ORIGINAL (bardziej gładkie)
    http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=
    137&pid=174&p=

    696 SPORT (bardziej radełkowane "jeż")
    http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=
    137&pid=384&p=

    Z suchych informacji:
    nie włączą się poniżej 10,5V (mają zabezpieczenie przeciw rozładowaniu
    aku). Z autopsji wiem, że przy trochę wyższym ładowaniu, ale
    zdecydowanie poniżej progu prawidłowej pracy alternatora (czyli poniżej
    13,9V) potrafią się zresetować.

    Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyłem i 1 osiągnęła ok.
    56C), nie pamiętam wartości w A, ale chyba ok. 4A (przy maksymalnej pracy).

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 17. Data: 2011-10-31 21:21:19
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "ogórek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No ja tez mam w sumie ubaw z takiego jednego "zaangażowanego". Się może
    > tak nie przejmuj, bo Ci (tak, z wielkiej litery) żyłka pierdolnie.

    Takie Cymbały (tak, z wielkiej litery) jak wy dwaj to dość marne wyzwanie dla mojej
    żyłki. Ale dzięki za troskę :].
    --
    marcin

  • 18. Data: 2011-10-31 22:07:33
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Wojtek" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > pomyłka. A co do tematu to ostatnio naprawiłem swoje podgrzewane manetki
    > Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciąłem kołnierz, dogrzebałem

    gratulacje!. MIędzy wierszami czytam żeby Daytona nie kupować?

  • 19. Data: 2011-10-31 22:08:22
    Temat: Re: Zainstalowa?em podrgrzewane manetki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.2918999b7860fae09896d4@news.onet.pl...

    > Super. W przyszlym roku sie wprosze do Ciebie na montaz ;-)

    a maż już jakies 2 kółka?

    > 668.942,

    a to co, w168 ?

  • 20. Data: 2011-10-31 22:09:37
    Temat: Re: ZainstalowaĹ,em podrgrzewane manetki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
    > przygasac. Zastanow sie lepiej.

    w mojej hundzie nie grzygasaja. A ma mniejszy motorek:)

    Zamówilem tez u braci majfrendów dobre LEDy i bede je chcial wpakowac
    równiez jako dodatkowe swiatla pozycyjne