  • 1. Data: 2009-06-16 13:53:11
    Temat: Zapek i Bulgaria
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Jako, ze nikt sie za bardzo nie kwapi
    to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce
    za zorganizowanie fajnego weekendu i to nie prawda,
    ze katering byl do dupy zwlaszcza ze prawie
    nikt nie byl glodny.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-06-16 14:51:43
    Temat: Re: Zapek i Bulgaria
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 16 Cze, 15:53, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
> [...]
    > to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce
    > za zorganizowanie fajnego weekendu i to nie prawda,
    > ze katering byl do dupy zwlaszcza ze prawie
    Nikt sie nie odwazyl, bo chyba Zapkowi za Bulgarie dziekuje sie na
    mailiscie (ktorej badz;)
    Ale jak zaczoles to ja sie przylacze, bo pieknie bylo ;D
    Co prawda Wies znow mnie mial przepraszac na preclach i zapomnial. A
    na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
    lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

    Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
    bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

    Aśce i Zapkowi wielkie dzieki, i co by Wam się chciało zapraszać te
    bandę pijaków dopoki Kacper nie przejmie po Was paleczki :)

    pozdrowionka
    Mika
    z mietłą

  • 3. Data: 2009-06-17 11:17:34
    Od: n...@s...com

    On Tue, 16 Jun 2009 07:51:43 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    >na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
    >lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

    I nie bylo nawet gdzie piwa wstawic! kolega mi mowil, bo ja to
    niepijoncy jestem.

    >Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
    >bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

    myhyhy, pojutrze na bobra ? ;)

    >Aśce i Zapkowi wielkie dzieki, i co by Wam się chciało zapraszać te
    >bandę pijaków dopoki Kacper nie przejmie po Was paleczki :)

    Ej, kufra! Radkowi i Shadi dziekujta, Zapkowi podziekujecie po
    Zapkolajkach.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-06-17 12:31:53
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 17 Cze, 13:17, n...@s...com wrote:

    > I nie bylo nawet gdzie piwa wstawic! kolega mi mowil, bo ja to
    > niepijoncy jestem.
    Occzzzywiscie! Piwo się pije a nie trzyma w lodówce ;P
    Był taki jeden (Kocyx mu chyba było) co na Wiewiórach miał lodówkę
    zapakowaną piwem, a i tak jak naszla go ochota się napić to polazł
    pieszo 5 km, bo zapomniał ;P Wiec wiesz, rozumiesz ja dbam o kolege co
    by mial pod reką :)

    > myhyhy, pojutrze na bobra ? ;)

    Nie da rady, niestety nie mam czym a wspomniana kobieta zajeta jest :
    (

    > Ej, kufra! Radkowi i Shadi dziekujta, Zapkowi podziekujecie po
    > Zapkolajkach.

    Noooo Shadi i Radkowi wielkie stolat, i przypominam że:
    słłyyszeelliiśmyyy! Chyba że Blondyn ogłuch, ale on jest tendencyjny.
    pozdrawiam

    Mika
    z mietłą

  • 5. Data: 2009-06-17 12:59:59
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Jun 2009 05:31:53 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    >zapakowaną piwem, a i tak jak naszla go ochota się napić to polazł
    >pieszo 5 km, bo zapomniał ;P

    Teraz tak mowi, pewnie po prostu mial ochote na romantyczny spacer,
    ale wstydzil sie przyznac.

    > Wiec wiesz, rozumiesz ja dbam o kolege co by mial pod reką :)

    przekaze koledze, ucieszy sie.

    >Nie da rady, niestety nie mam czym a wspomniana kobieta zajeta jest :
    >(

    na pedala jedz, znaczy ten, plecakuj komus (tylko kto ma taki duzy
    motur zeby caly Twoj prowiant zabrac...).

    >Mika
    >z mietłą

    czecia z knajpy ;>

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2009-06-17 13:20:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mika napisał(a):

    > Mika
    > z mietłą

    e, Mika, priw Ci nie dziala

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-06-17 14:15:00
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 17 Cze, 15:20, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > e, Mika, priw Ci nie dziala

    to napisz do mnie jak bedzie w koncy dzialal

    pzdr
    Mika
    z mietłą

  • 8. Data: 2009-06-17 14:19:49
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 17 Cze, 14:59, n...@s...com wrote:

    > na pedala jedz, znaczy ten, plecakuj komus

    To nie na moje nerwy :( probowalam sie kiedys przemoc i nawet robilam
    pojedyncze proby, ale psychika mi siada jak jestem z tylu.

    > czecia z knajpy ;>
    tiaaa jest, przyjedzcie z Domi do Wawy i sam zobaczysz :>

    ps. Kamilu Nowaku zwanym Amil - priv mi nie działa!

    pozdro
    Mika
    z mietłą

  • 9. Data: 2009-06-17 14:39:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote in message
    > Jako, ze nikt sie za bardzo nie kwapi
    > to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce
    > za zorganizowanie fajnego weekendu i to nie prawda,
    > ze katering byl do dupy zwlaszcza ze prawie
    > nikt nie byl glodny.

    Paczpan, a ja caly czas myslalem ze Zapkowa to Joanna, czy jakos podobnie, a
    ona Bulgaria po prostu ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-06-17 17:16:38
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal

    > Paczpan, a ja caly czas myslalem ze Zapkowa to Joanna, czy jakos podobnie,
    > a ona Bulgaria po prostu ;)

    E a kto to Bulgaria ?
    Moze nie wszystko pamnientam ? ;-)
    Tak czy siak-za rok znow.