  • 1. Data: 2014-02-10 07:51:30
    Temat: Zapinki (adaptery?) wycieraczek- gdzie kupić?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Mam pewien kłopot- ramiona wycieraczek w moim aucie nie mogą
    być podniesione do pionu (cholera wie, czy TTTM, czy uszkodzone).
    Można je tylko trochę odchylić. Kształt- klasyczne cienkie U.

    Nie jest to upierdliwe z wyjątkiem wymiany wycieraczek.
    Większość klasycznych zapinek najwygodniej wkładać właśnie
    przy podniesionych wycieraczkach. Znalazłem jeden ich rodzaj,
    które bardzo wygodnie można wkładać przy wycieraczkach "leżących".
    Niestety za Chiny Ludowe nie mogłem wygooglać obrazka- ale jest
    to zapinka którą zakłada się w pionie (gdy wycieraczka leży),
    przekłada się przez nią ramię, a potem kładzie i "zaklikuje"
    się na nim.

    Problem w tym, że z wycieraczkami tego typu zapinki rzadko
    są dołączane. W motoryzacyjnym gość z wielkiego pudła wygrzebał
    mi z trudem jedną sztukę.

    Gdzie takie cholerstwo można kupić? Kupiłbym na zapas i miał
    spokój. Niestety na wiodącym serwisie aukcyjnym nie mogę znaleźć,
    googlanie też nic nie daje. Naprawdę żaden Chińczyk poza producentami
    wycieraczek tego nie robi?

    Pomóżcie!

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2014-02-10 07:54:56
    Temat: Re: Zapinki (adaptery?) wycieraczek- gdzie kupić?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 06:51:30 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > być podniesione do pionu (cholera wie, czy TTTM, czy uszkodzone).
    > Można je tylko trochę odchylić. Kształt- klasyczne cienkie U.

    Czyżby Peugeot 406? Zawsze się w nim muszę nieźle nakombinować jak pióra
    zmienić!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-02-10 09:05:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Pomóżcie!

    Zadzwon do e-wycieraczki.pl

  • 4. Data: 2014-02-10 10:56:17
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.02.2014 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:

    > Czyżby Peugeot 406? Zawsze się w nim muszę nieźle nakombinować jak pióra
    > zmienić!

    Bingo :-) Peugeot 406 Break z 1999.

  • 5. Data: 2014-02-10 12:17:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 09:56:17 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Bingo :-) Peugeot 406 Break z 1999.

    Mi się udaje jakoś założyć pióra ze zwykłymi zapinkami. Z porad na stronie
    klubu:
    - osłonić szybę kocem, by podczas kombinacji nie porysować jej albo nie
    stłuc.
    - można odkręcić całe ramiona do wymiany piór, ale trzeba kupić/zrobić
    ściągacz, bo po dobroci nie chcą schodzić.
    - nie kupować nowomodnych płaskich piór, bo ramiona nie mają siły ich
    dociskać odpowiednio mocno.

    Ja osobiście kupuję zwykłe tanie pióra w sklepiku z częściami do polonezów
    koło serwisu mercedesa w Gdańsku Wrzeszczu i jakoś je wymieniam gęsto
    wspomagając się zaklęciami na K, CH i P :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2014-02-10 13:07:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 12:17:31 +0100, P.B. napisał(a):

    > Ja osobiście kupuję zwykłe tanie pióra w sklepiku z częściami do polonezów
    > koło serwisu mercedesa w Gdańsku Wrzeszczu i jakoś je wymieniam gęsto
    > wspomagając się zaklęciami na K, CH i P :)

    Poprawka - sklepik jest w Oliwie przy Grunwaldzkiej, pomiędzy Bimetem i
    Mercedesem.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 7. Data: 2014-02-10 14:12:32
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.02.2014 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:

    > Mi się udaje jakoś założyć pióra ze zwykłymi zapinkami. Z porad na stronie

    Mnie (zwykle) też, ale z wspomnianą zapinką to sama przyjemność, bez potrzeby
    używania zaklęć :-)

    Nic to, popytam jeszcze po lokalnych motoryzacyjnych- może coś będą wiedzieć.

  • 8. Data: 2014-02-10 16:15:21
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ld9sti$rs9$2@node2.news.atman.pl...

    > Gdzie takie cholerstwo można kupić? Kupiłbym na zapas i miał
    > spokój. Niestety na wiodącym serwisie aukcyjnym nie mogę znaleźć,
    > googlanie też nic nie daje.

    http://tiny.pl/qjmmg
    Naprawdę nie ma tu adaptera, którego szukasz? Ewentualnie zrób fotkę, tej co
    masz.

    Trochę trudno coś doradzić, jeżeli nie wiadomo o co Ci chodzi.

    Naprawdę żaden Chińczyk poza producentami
    > wycieraczek tego nie robi?

    A któż to może wiedzieć, jak nie pokazałeś o co Ci chodzi. Wzorów jest
    sporo.

    Wiwo

  • 9. Data: 2014-02-10 18:18:29
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-10 10:56, Dominik & Co pisze:

    > Bingo :-) Peugeot 406 Break z 1999.

    W większości takich aut robi się to prosto. Żadnych kombinacji. To samo
    mam w PPartnerze. Gdy zgasisz silnik i wyłączysz stacyjkę - to robisz
    ruch dźwignią wycieraczek - tak jakbyś chciał je włączyć. Wycieraczki
    robią ruch "do góry" i tak już zostają - podniesione, pionowo.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2014-02-10 18:47:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 18:18:29 +0100, BartekK napisał(a):

> [...]
    > ruch dźwignią wycieraczek - tak jakbyś chciał je włączyć. Wycieraczki
    > robią ruch "do góry" i tak już zostają - podniesione, pionowo.

    I nadal nie można odciągnąć ich od szyby na więcej niż 10 centymetrów. Nie
    mam pojęcia dlaczego w 406 żabojady tak to wymyśliły. Sam na początku
    myślałem, że albo ramiona skorodowały, albo poprzedni właściciel coś
    nakombinował, ale lektura forum 406 potwierdziła, że taka uroda tego auta.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek