  • 1. Data: 2012-04-30 12:25:04
    Temat: Zaproszenie do szkoły podstawowej
    Od: karher <k...@i...pl>

    W Imieniu Dyrekcji i Nauczycieli Szkoły Podstawowej z Oddziałami
    Integracyjnymi nr 1 im. Armii Krajowej (Sopot, ul. Armii Krajowej
    50/54) jak każdego roku pragnę zaprosić grono motocyklistów do
    uczestnictwa
    w Festynie Szkolnym zorganizowanym z okazji Dnia Dziecka.

    Festyn odbędzie się w sobotę 16 czerwca 2012r. i rozpocznie się
    ok. godz. 10.00, a potrwa do godz. 12.00.

    Ze względów bezpieczeństwa nie praktykujemy przejażdżek motocyklowych
    z dziećmi na terenie szkoły. Zapraszamy jednak, abyście w gronie
    motocyklowym ubogacili świętowanie Dnia Dziecka w naszej szkole.

    Karolina Hermann

  • 2. Data: 2012-04-30 18:19:33
    Temat: Re: Zaproszenie do szkoły podstawowej
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "karher" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > ubogacili

    Nie ma takiego słowa w języku polskim. Wymyślił je jakiś czarny skurwysyn
    dzieciojebca, żeby ładnie brzmiało jak inne arcykapłany, prezbiterium,
    chujostia czy podobne. Za dużo przebywasz w czarnym przybytku chyba...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-04-30 18:40:36
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 30.04.2012 18:19, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "karher" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Nie ma takiego słowa w języku polskim.

    "nie ma takiego miasta jak Londyn?"

    http://www.sjp.pl/ubogaci%C4%87

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 4. Data: 2012-04-30 18:42:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:jnmfa4$hj7$1@inews.gazeta.pl... W dniu 30.04.2012 18:19, Grzybol pisze:
    b.googlegroups.com...
    > "nie ma takiego miasta jak Londyn?"
    > http://www.sjp.pl/ubogaci%C4%87

    Poczytaj dalej. Nie ma takiego słowa i chuj.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-04-30 21:58:25
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > Grzybol

    takie trole tez na motorach jezdza?

  • 6. Data: 2012-05-01 08:51:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "siny" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > takie trole tez na motorach jezdza?

    Idz sie chlopcze wysral bo siny jestes...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2012-05-02 15:26:26
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Nie ma takiego słowa w języku polskim.

    Mnie np. ubogaca piwo. Wprawdzie nie każde, ale jednak niektóre tak.
    Czasami czuję się nawet bardzo ubogacony. Duchowo oczywiście.
    To fajne słowo i idealnie opisujące moje odczucia. Lubię to :]
    Słowa nie ma ale będę się ubogacać i chuj!

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2012-05-02 15:37:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > To fajne słowo i idealnie opisujące moje odczucia. Lubię to :]
    > Słowa nie ma ale będę się ubogacać i chuj!

    A potem się ubiednisz, upodlisz, ujebiesz tym piwskiem jak szpak. I chuj:-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-05-02 15:50:41
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > A potem się ubiednisz, upodlisz,

    Najbardziej to my się kiedyś upodlilim winem mszalnym..
    Ostrzegam - to syf jest! Sraczki my dostalim, ale może
    dlatego że gruszkami przegryzaliśmy? Hmm..nie wiem...
    Jeszcze kiedyś sprawdzę.

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2012-05-07 18:08:10
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzieciojebca, żeby ładnie brzmiało jak inne arcykapłany, prezbiterium,
    > chujostia czy podobne. Za dużo przebywasz w czarnym przybytku chyba...

    cóż za niestosowna dezynwoltura połączona z przedmiotową koherencją
    lokowania nienawiści ! Moje odczucia w tej kwestii są zaś ambiwalentne.