  • 11. Data: 2015-06-13 21:14:08
    Temat: Re: Zaraz się zacznie.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Jun 2015 19:11:03 +0200, Pawel O'Pajak

    > No wlasnie, setki tys kierowcow, ktorzy maja przed soba po kilkaset km
    > bedzie jechac dluzej, zeby spokoju Myjka nie zaklocac, tylko dlatego, ze
    > Myjk postanowil tu se chalupe postawic.

    Jak to w większości przypadków bywa, jak tylko coś napiszesz to w zębach
    trzeszczy. Jest tam ograniczenie do 60 i to jest FAKT. Ludzie jeżdżą tam
    80+, to jest FAKT. Dużo ciszej jest jak auta jadą 60 niż 80+, to jest fakt.
    Czego nie rozumiesz?

    > Ja rozumiem, ktos mieszkal tu od pokolen, a tu mu highway pod oknami
    > prowadza. To rzeczywiscie moze wk', ale swiadomie kupowac dzialke i
    > rzadac od innych, zeby sie dostosowali, to lekko jak talibowie.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem, tudzież nie wciskaj rzeczy których nie
    napisałem. Ergo, ja stawiam chałupę tam, gdzie już jest ograniczenie do 60,
    a nie tam gdzie jest 100 i "żądam" postawienia ograniczenia do 60.

    Masz zły dzień, to czep się własnej baby.

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2015-06-14 02:22:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "dddddddd"

    > Może nie specjalnie dużo bezpieczniej, ale z pewnością ciszej dla okolicy.
    >
    > Wbrew pozorom to odczuwalne. Niedawno spędziłem trochę czasu na działce
    > gdzie będę inwestować i zaniepokoił mnie hałas z pobliskiej szosy (choć
    > jest tam 60, była godzina 12-14 -- chodzi o kierunek na lubelską w
    > Majdanie). Następnego dnia byłem skołowany, bo nagle zrobiło się
    > kompletnie
    > cicho... dlaczego, to się okazało jak wyjechałem na szosę, gdzie jak się
    > okazało, suszyli policjanci.

    to nie dlatego, po prostu wiatr był z innej strony. Wiem co mówię - w
    linii prostej mam jakieś 100m do torów kolei i na pewno mniej niż 500m
    do autostrady, której w niektóre dni nie słychać w ogóle, a w niektóre
    nawet przez otwarte okna z drugiej strony budynku. Nie suszą tam :)
    ---
    I jeszcze temperatura

  • 13. Data: 2015-06-15 00:08:41
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jest tam ograniczenie do 60 i to jest FAKT. Ludzie jeżdżą tam
    > 80+, to jest FAKT. Dużo ciszej jest jak auta jadą 60 niż 80+, to jest fakt.
    > Czego nie rozumiesz?

    Skoro fakty sa takie jak piszesz, to nie rozumiem, czemu tam jest
    ograniczenie do 60.
    Halasu 60 vs 80 nie mierzylem, z pewnoscia ten 80 trwa krocej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-06-15 09:11:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Jun 2015 00:08:41 +0200, Pawel O'Pajak

    > Skoro fakty sa takie jak piszesz, to nie rozumiem,
    > czemu tam jest ograniczenie do 60.

    Przecież widzę, że od początku nie rozumiesz co się pisze.

    > Halasu 60 vs 80 nie mierzylem,

    Toć właśnie piszę, że róznica, wbrew pozorom i świadomości "zapierdalaczy",
    jest odczuwalna.

    > z pewnoscia ten 80 trwa krocej.

    To tylko przy Twoich "genialnych" założeniach, że przejeżdża tylko jedno
    auto, a nie, jak to jest w rzeczywistości, ciągnie się praktycznie
    nieprzerwany sznurek. Weź choć czasem pomyśl i spójrz nieco dalej niż tylko
    koniec własnej maski.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2015-06-15 19:20:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    To tylko przy Twoich "genialnych" założeniach, że przejeżdża tylko jedno
    auto, a nie, jak to jest w rzeczywistości, ciągnie się praktycznie
    Jak się ciągnie sznurek to tym bardziej powinni szybciej przejeżdżać

  • 16. Data: 2015-06-15 21:38:44
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-06-13 o 10:41, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Jun 2015 19:18:49 +0200, t-1
    > Budynki mieszkalne i drogi są nierozerwalną częścią.

    Częścią ...czego? Ale dobra, nie są nierozerwalnie ze sobą związane. W
    Europie wiele jest państw, gdzie istnieje sieć dróg, a przy nich nie ma
    żadnych budynków poza stacjami. Te drogi pozwalają na szybkie
    przemieszczanie się po kraju.

    U nas problem tkwi w tym, że dawne dróżki, które łączyły wioski
    zamieniono dzisiaj w drogi tranzytowe. Drogi lokalne stały się
    przelotowymi. Poza nielicznymi wyjątkami nie ma alternatywy, chcąc
    przejechać z A do B musisz przejechać przez dziesiątki miasteczek i
    wiosek. Jeśli masz do przejechania 40 km, to dasz radę jechać
    przepisowo, jeśli 400 km, to nie ma siły, przez 63cią wioskę przelecisz
    setką. I nie pisz, że się da, bo nigdy nie uwierzę. Próbowałem kiedyś na
    trasie Szczecin - Warszawa, 500 km, jechałem 13 godzin (odejmując
    przerwy). Normalnie jadę ok 8 - 9 godz łącznie z przerwami. Chętnie bym
    ominął te wioski, ale napisz mi jak? Tylko nie pisz, że jest A2.

  • 17. Data: 2015-06-16 08:26:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Jun 2015 21:38:44 +0200, adam

    > U nas problem tkwi w tym, że dawne dróżki, które łączyły
    > wioski zamieniono dzisiaj w drogi tranzytowe.

    Przecież każdy to wie i nei ma sensu o tym pisać. Jesteśmy 50 lat do tyłu w
    stosunku do innych państw i nic, jak tylko czas, tego nie naprawi.

    > Chętnie bym ominął te wioski, ale napisz mi jak?

    Więc odwróćmy pytanie i napisz mi jak ludzie mieszkający, jak to ktoś
    napisał od pokoleń przy drogach, mają się bronić przed hałasem? Co ci
    ludzie mają zrobić, sprzedać za bezcen swoje domy/mieszkania i wyprowadzić
    się do szałasu? Ba, kto te domy od nich kupi? Ty? Pajak?

    > Tylko nie pisz, że jest A2.

    Gdyż, ponieważ?

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2015-06-18 00:17:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To tylko przy Twoich "genialnych" założeniach, że przejeżdża tylko jedno
    > auto, a nie, jak to jest w rzeczywistości, ciągnie się praktycznie
    > nieprzerwany sznurek.

    Drogi sa od tego, zeby po nich jezdzic. Do tego tez sluza samochody.
    Czuje sie zobowiazany te (dla mnie) oczywistosc powiedziec, bo niektorym
    sie zdaje, ze samochod to fanaberia wrednych kapitalistow wyzyskujacych
    lud pracujacy miast i wsi, a bez drog mozna znakomicie funkcjonowac i
    wazniejsze sa drzewka niz bezpieczenstwo.
    Jesli przez okreslona droge ma przejechac X samochodow, to przejazd
    bedzie trwal krocej, jesli beda jechac 80, czy 60? Kierowca majacy
    przejechac kilkaset km w tempie 60km/h bedzie mniej, czy bardziej
    zmeczony jak przejedzie te droge w krotszym czasie? Co bedzie
    bezpieczniejsze?

    > Weź choć czasem pomyśl i spójrz nieco dalej niż tylko
    > koniec własnej maski.

    Pomysl troche i spojrz nieco dalej, niz granica Twojej dzialki (ktorej
    nikt Ci nie kaze tam kupowac).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2015-06-18 00:31:58
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Więc odwróćmy pytanie i napisz mi jak ludzie mieszkający, jak to ktoś
    > napisał od pokoleń przy drogach, mają się bronić przed hałasem?

    Jesli przez pokolenia sie nie przyzwyczaili, to moze pora przerwac
    tradycje pokolen i zamieszkac dalej od drogi.
    Jest jeszcze inny wynalazek, rzadko u nas spotykany, zwie sie on obwodnica.

    > Co ci
    > ludzie mają zrobić, sprzedać za bezcen swoje domy/mieszkania i wyprowadzić
    > się do szałasu? Ba, kto te domy od nich kupi? Ty? Pajak?

    Zamienic w knajpy, gdzie podrozni moga cos zjesc, zamienic w lokale
    uslugowe, produkcyjne. Da sie bliskosc drogi wykorzystac jako atut,
    zamiast terroryzowac ludzi, ktorzy musza gdzies dojechac. Sa trasy,
    gdzie powinny wisiec tablice jak w Arizonie "Upewnij sie, ze masz
    wystarczajaca ilosc paliwa i wody, najblizsza stacja benzynowa jest za
    x00 km". Tak sie sklada, ze to dosyc biedne rejony, ale ludzie zamiast
    troche pomyslec, wola lamentowac jaka to bieda i jeszcze ten halas.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa