  • 1. Data: 2015-06-16 12:00:37
    Temat: Zasilacz do laptopa sieje.
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Witajcie,

    Czy jest mozliwe, aby zasilacz do laptopa zaczynał siać po rozgrzaniu ?
    Zasilacz jest dobrze dobrany, choć przy intensywnej pracy jest gorący.
    Jak zasilacz jest gorący to zaczyna wariować touchpad , jak go odłącze,
    jest wszystko ok.
    Inne funkcje laptopa działają bez zarzutu, więc podejrzewam, że
    przyczyną jest zasilacz ?
    Spotkaliście może z czymś takim ?
    G.B.

  • 2. Data: 2015-06-16 15:22:53
    Temat: Re: Zasilacz do laptopa sieje.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" napisał w wiadomości grup
    >Czy jest mozliwe, aby zasilacz do laptopa zaczynał siać po rozgrzaniu
    >?

    Wszystko mozliwe.

    >Zasilacz jest dobrze dobrany, choć przy intensywnej pracy jest
    >gorący.

    Fabryczne tez potrafia byc gorace.

> [...]
    >odłącze, jest wszystko ok.
    >Inne funkcje laptopa działają bez zarzutu, więc podejrzewam, że

    No, w telefonie mialem problem z praca na ladowarce (nieoryginalnej).
    Rozumiem, ze i tu zasilacz niefabryczny

    IMO - wystarczy ze tam sie czestotliwosc zgra, i zakłocac moze.

    A ze po rozgrzaniu sie przebiegi nieco zmieniaja, to nie dziwi.

    J.

  • 3. Data: 2015-06-16 16:07:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 12:00:37 +0200, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
    napisał(a):

> [...]
    > jest wszystko ok.
    > Inne funkcje laptopa działają bez zarzutu, więc podejrzewam, że

    Jakie są dane odnośnie A na nalepce od spodu laptopa, a jakie na nalepce
    zasilacza?

  • 4. Data: 2015-06-17 09:02:00
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 16:07, Jacek pisze:

    > Jakie są dane odnośnie A na nalepce od spodu laptopa, a jakie na nalepce
    > zasilacza?

    Zasilacz ma dane znamionowe identyczne z oryginalnym zasilaczem(19V 2,1
    A). Gabaryty są niemal identyczne, ale oczywiście nie rozbierałam ani
    jednego, ani drugiego. W związku z tym nie wiem jak bardzo Chińczyk
    zaoszczędził.

    G.B.

  • 5. Data: 2015-06-17 11:06:42
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 15:22, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > IMO - wystarczy ze tam sie czestotliwosc zgra, i zakłocac moze.
    >
    > A ze po rozgrzaniu sie przebiegi nieco zmieniaja, to nie dziwi.

    Niestety - nieoryginalny
    G.B.