  • 1. Data: 2017-01-24 20:13:57
    Temat: Zaszczytne grono.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.carophile.org/the-worst-cars-of-all-time/32/

  • 2. Data: 2017-01-25 11:13:16
    Temat: Re: Zaszczytne grono.
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-24 20:13, ąćęłńóśźż wrote:

    > www.carophile.org/the-worst-cars-of-all-time/32/

    Szkoda tylko ze ktos sobie z palca to wyssal

    "the car being relatively unsafe"

    -> https://www.youtube.com/watch?v=LQZjNIv1dgw

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2017-01-25 11:33:29
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-01-25 o 11:13, elmer radi radisson pisze:

    > Szkoda tylko ze ktos sobie z palca to wyssal
    >
    > "the car being relatively unsafe"
    >

    > -> https://www.youtube.com/watch?v=LQZjNIv1dgw

    Ciekawa koncepcja "poduszki powietrznej" w kierownicy ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-01-25 11:53:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-25 11:33, Miroo wrote:

    > Ciekawa koncepcja "poduszki powietrznej" w kierownicy ;)

    Wyglada dosc perwersyjnie. Pewnie to jakis dzyndzel aby trzymac
    prosty tor jazdy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2017-01-25 12:01:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-01-25 o 11:53, elmer radi radisson pisze:

    > Wyglada dosc perwersyjnie. Pewnie to jakis dzyndzel aby trzymac
    > prosty tor jazdy.

    Prawdopodobnie blokada, była już przed testem.
    Ale tak mi się skojarzyło, bo padła tu kiedyś propozycja, żeby zamiast
    poduszki wyskakiwał jakiś bolec. Miało to uspokoić szalejących kierowców :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-01-25 12:49:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2017 20:13:57 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > www.carophile.org/the-worst-cars-of-all-time/32/

    Bzdura kompletna, jeżdziło to i nie psuło się wcale zbyt czesto. Kabina
    była wygodna i wykończona trwałymi materiałami (a w latach 90 były to IMO
    materiały lepsze niż dziś w klasie średniej). Daleko mu do najgorszych.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2017-01-25 12:59:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 12:49, Maciek pisze:

    > Bzdura kompletna, jeżdziło to i nie psuło się wcale zbyt czesto. Kabina
    > była wygodna i wykończona trwałymi materiałami (a w latach 90 były to IMO
    > materiały lepsze niż dziś w klasie średniej). Daleko mu do najgorszych.

    W innym rankingu obejmującym tylko 10 najgorszych samochodów jest na 6
    miejscu.
    Może jakaś partia zrobiona z blachy na konserwy poszła na eksport do Anglii.

    https://www.thestreet.com/story/12927306/5/the-10-wo
    rst-cars-of-all-time.html

  • 8. Data: 2017-01-25 13:23:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-25 12:59, t-1 wrote:

> [...]
    > miejscu.
    > Może jakaś partia zrobiona z blachy na konserwy poszła na eksport do

    Mam wrazenie ze trapez znalazl sie w tych zestawieniach wylacznie dzieki
    rozslawieniu przez Clarksona ;)

    Natomiast mozna sie zgodzic co do tego ze np. modele u schylku produkcji
    byly produktem ktory nie byl sila rzeczy w stanie nadazyc za swiatem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2017-01-25 13:27:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    > Bzdura kompletna, jeżdziło to i nie psuło się wcale zbyt czesto. Kabina
    > była wygodna i wykończona trwałymi materiałami (a w latach 90 były to IMO
    > materiały lepsze niż dziś w klasie średniej). Daleko mu do najgorszych.

    W Anglii testowali starszą wersję. MR93 to zupełnie inna bajka była.
    Miałem okazję, jeżdżąc już dość długo MR93 (dokładniej: 1.5GLE)
    przesiąść się na chwilę do starszej wersji z bardzo podobnym
    przebiegiem. To było naprawdę ciężkie przeżycie. Niby tylko pojedyncze
    centymetry różnicy na rozstawie kół ale kolebało się to strasznie. No
    i ta niepewność, czy w ostrzej pokonywanym zakręcie będzie chciał
    wylecieć ryjem czy dupą.

    W MR93 przeszkadzały mi spowalniacze, przy 140+ km/h do użycia raz na
    15 minut. Jeśli nie wyhamowałeś i odpuściłeś, to już nie zahamowałeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2017-01-25 14:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Ale tak mi się skojarzyło, bo padła tu kiedyś propozycja, żeby zamiast
    > poduszki wyskakiwał jakiś bolec. Miało to uspokoić szalejących
    > kierowców :)

    To musiał być ktos bardzo mundry kto coś takiego proponował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę