    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie przod Octavia I
    Date: Mon, 26 Jul 2010 15:47:28 +0200

    "marsel" wrote:
    > Swoją osłonę też zresztą połamałem, mimo sprawnych sprężyn i amortyzatorów.

    To samo jest w Golfie IV i Seatach Leon I i Toledo II. U mnie osłona
    to już dawno zlepek poskładany do kupy za pomocą opasek zaciskowych,
    kawałków płaskowników i wkrętów do plastiku. Takie życie.

    Można do tych aut kupić osłonę metalową zamiast tej plastikowej,
    jest bardzo solidna, można nią nawalać w kamienie, asfalt, piach itp,
    skutkiem będą najwyżej drobne ryski.

    Niestety osłona pasuje do wszystkich 1.9 TDI poza wersją 150KM
    (oznaczenie ARL). Chyba tylko dlatego jeszcze takiej nie mam...
    Musiałbym albo przerobić układ dolotowy, albo dorobić
    customowy wspornik osłony, bo akurat jedna z rur przy IC zasłania
    punkt montażowy podpór.

    Ciekawostka - Golfem MK3 2.0 8v na gwintowanym, niskim zawiasie,
    haczyłem rzadziej niż osłoną w Toledo II, a zawieszenie mam seryjne
    i oczywiście w 100% sprawne...

    Pozdrawiam
    .Peeter