  • 11. Data: 2017-03-01 01:06:05
    Temat: Re: Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-02-28 06:22, Wiesiaczek wrote:

    > Czy Ty czytasz to, na co odpowiadasz?
    >
    > Boże zmiłuj, znowu gimbus!

    No a o co ci chodzi? Może wyjaśnij?

    O to, ze ręce opadają - to napisałem, ze zgoda - opadają.

    A w bonusie, że jej wina. Wiec co ci Wieśek nie pasuje?

    --
    mk4

  • 12. Data: 2017-03-01 06:32:08
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 01.03.2017 o 01:06, mk4 pisze:

    > No a o co ci chodzi? Może wyjaśnij?
    >
    > O to, ze ręce opadają - to napisałem, ze zgoda - opadają.
    >
    > A w bonusie, że jej wina. Wiec co ci Wieśek nie pasuje?

    Że zacytuję: "Nie chodzi mi o ustalenie winy, ... "

    Piszesz nie na temat i tyle.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 13. Data: 2017-03-02 16:21:46
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-03-01 06:32, Wiesiaczek wrote:

    > Że zacytuję: "Nie chodzi mi o ustalenie winy, ... "
    >
    > Piszesz nie na temat i tyle.

    Chyba jednak się złe czujesz.

    Jemu odpowiedziałem jednym słowem. A dalej chciałem przy okazji poruszyć
    problem winy i ewentualnego jej udowodnienia w takim przypadku.
    Bo chyba jasne jest, ze ludzie nie reagują w takich przypadka gdyż
    uważają, że są "na prawie" - wiec wydaje im się, ze mogą w kogoś
    bezkarnie wjechać. Pomimo, że wszystko co trzeba zrobić to wcisnąć
    hamulec i nie pchać się na chama.

    Wg ciebie nie ma to związku z tematem? Serio?

    No i masz z tym jakiś problem? Może potrzebujesz maść na ból tylnej
    części ciała?

    --
    mk4