  • 11. Data: 2010-06-02 06:15:02
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/22 - fotoplenery.eu
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "Agnieszka Krysiak" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:ed0e39f5-d8c8-44b4-aed2-12dae19e8aa8@m33g2000vb
    i.googlegroups.com...
    > On May 31, 9:51 pm, JD <j...@g...com> wrote:
    >
    >> Kieleckiehttp://jacek3d.deviantart.com/#/d2qo9qa
    >
    > Genialne! :-D

    Dziekuje :)

    U mnie ten link (nie wiem czemu) wyswietla caly mój profil na deviancie,
    a powinien tylko ostatnie foto "kieleckie06".

    JD

  • 12. Data: 2010-06-02 07:16:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 08:15:02 +0200, JD napisał(a):

> [...]
    >
    > U mnie ten link (nie wiem czemu) wyswietla caly mój profil na deviancie,
    > a powinien tylko ostatnie foto "kieleckie06".

    U mnie działa poprawnie, ale rzeczywiście po zmianie wersji devianta
    zdarzają mu się takie zadyszki.

  • 13. Data: 2010-06-02 07:40:22
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:whsh1g4wo9zr.flnnpbo8kke8$.dlg@40tude.net...

    i.googlegroups.com...

    > U mnie działa poprawnie, ale rzeczywiście po zmianie wersji devianta
    > zdarzają mu się takie zadyszki.

    Wybadałem, ze tylko chrom ma kłopot, właśnie po zmianie wyglądu,
    FF wyświetla poprawnie.

    JD

  • 14. Data: 2010-06-02 08:35:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 09:40:22 +0200, JD napisał(a):

    > Wybadałem, ze tylko chrom ma kłopot, właśnie po zmianie wyglądu,
    > FF wyświetla poprawnie.

    Chrome ogólnie radzi sobie czasem z deviantem dość dziwnie, ale najnowsza
    wersja 5 (sprawdź, którą masz) przynajmniej już radzi sobie z polskimi
    znakami w opisach i komentarzach. Również twój link Chrome 5 otworzył
    poprawnie.

    Na wersji testowej strony nie radziła sobie z nowymi linkami żadna
    przeglądarka, nie tylko Chrome, to taka ciekawostka :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 15. Data: 2010-06-02 08:43:38
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Jun 2, 7:09 am, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > Wiec na przekór:http://bighugelabs.com/onblack.php?id=466062
    5506&posted=1

    > a skad te gwiazdy?? to pylki czy je dorysowales???

    Prawdopodobnie szkiełko było uświnione czy cuś. Pyłki też możliwe.
    Dulo wtedy tak, że liście z drzew zrywało, więc wszystko możliwe. Inne
    zdjęcia z tego dnia nie mialy takowych.

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 16. Data: 2010-06-02 09:20:19
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:11izrb3cup2fe$.oyryx8uy7sxg.dlg@40tude.net...

> [...]
    > wersja 5 (sprawdź, którą masz) przynajmniej już radzi sobie z polskimi
    > znakami w opisach i komentarzach. Również twój link Chrome 5 otworzył

    Aktualniutki 5.0.375.55 :)

    JD

  • 17. Data: 2010-06-02 18:19:06
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    lekko po powodziowo...
    Choć można powiedzieć, że przed...

    http://img8.imageshack.us/f/img3756vc.jpg/

    pzdr.

    --
    woytaski

  • 18. Data: 2010-06-03 12:27:22
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]

    Prawdopodobnie szkiełko było uświnione czy cuś. Pyłki też możliwe.
    Dulo wtedy tak, że liście z drzew zrywało, więc wszystko możliwe. Inne

    Po pierwsze przepraszam za męska formę....
    po drugie pyłki dają to efekt prawdziwego zaćmienia słońca co jest bardzo
    intrygujące

  • 19. Data: 2010-06-03 15:10:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    A dziś sprzed miesiąca ponad - synteza fotografii otworkowej z
    panoramiczną :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/47/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 20. Data: 2010-06-03 20:00:36
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    >A dziś sprzed miesiąca ponad - synteza fotografii otworkowej z panoramiczną :)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/47/1.htm

    Skoro poznaję kilka osób, to nie może być źle! ;-)

    [mr.]