  • 1. Data: 2010-10-29 16:59:46
    Temat: Zdychający akumulator
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    Jest sobie stare auto które za maksimum 3 miesiące trafi na złom (no
    chyba że ktoś je kupi) w którym pada akumulator. Czy da się coś
    wykombinować aby dało się jeździć jeszcze przez trzy miesiące bez
    wymiany akumulatora?

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2010-10-29 17:18:56
    Temat: Re: Zdychający akumulator
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 16:59, Adam Kłobukowski pisze:
> [...]
    > chyba że ktoś je kupi) w którym pada akumulator. Czy da się coś
    > wykombinować aby dało się jeździć jeszcze przez trzy miesiące bez

    Nie da się nic wykombinować, tym bardziej że zima idzie. Może od kogoś
    pożyczyć, kto ma jeszcze w miarę sprawny ale nie używany?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-29 17:55:02
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał

    > Czy da się coś
    > wykombinować aby dało się jeździć jeszcze przez trzy miesiące bez
    > wymiany akumulatora?

    Dostosowac auto do rozruchu korba, lub linka - tak jak w kosiarce
    (byl taki patent do malucha)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2010-10-29 19:13:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > chyba że ktoś je kupi) w którym pada akumulator. Czy da się coś
    > wykombinować aby dało się jeździć jeszcze przez trzy miesiące bez
    Co to znaczy pada? Może ładowanie słabo działa. Może nie zdąży się
    naładować (eksploatacja samochodu na krótkich trasach)? Zawsze możesz
    brać codziennie na noc i podłączać pod prostownik. A nie zaszkodzi
    sprawdzić i uzupełnić poziom elektrolitu.

    Maciek

  • 5. Data: 2010-10-29 21:01:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie baw sie i kup akumulator - seriow
    wyjmij go przed zlomowaniem

    bedziesz mial do drugiego auta
    nie bierz tych z allegro najtanszych
    ja zrobilem ten blad (majac podobna perspektywe jak ty). wiecej problemow
    niz pozytku

  • 6. Data: 2010-10-30 05:40:46
    Od: Lukasz <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 21:01, Michał Gut pisze:
> [...]
    >
    > bedziesz mial do drugiego auta
    > nie bierz tych z allegro najtanszych
    > ja zrobilem ten blad (majac podobna perspektywe jak ty). wiecej

    szczegolnie cenna rada jesli jezdzi np. seicento, a zamierza kupic 2l
    diesla:)
    a i pytanie z cyklu: w sumie nie mam na co liczyc, ale pyt. zadam:)

  • 7. Data: 2010-10-30 11:07:04
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" napisał
> [...]
    > chyba że ktoś je kupi) w którym pada akumulator. Czy da się coś
    > wykombinować aby dało się jeździć jeszcze przez trzy miesiące bez

    jak jesteś z W-wy to mam do sprzedania za pól darmo sprawną (gdzieś mam
    nawet ekspertyzę z serwisu) Centrę Futura 50 Ah, do lipca 2011 jeszcze na
    gwarancji

    pzdr

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-10-30 12:53:25
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-29 16:59:46 +0200, Adam Kłobukowski <a...@k...pl> said:

> [...]
    > chyba że ktoś je kupi) w którym pada akumulator. Czy da się coś
    > wykombinować aby dało się jeździć jeszcze przez trzy miesiące bez

    Garażować, ładować.

    (skoro nie chcesz normalnych rozwiązań)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-10-30 13:05:21
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 30.10.2010 11:07, Tomek wrote:
    > Użytkownik "Adam Kłobukowski" napisał
    >
    > jak jesteś z W-wy to mam do sprzedania za pól darmo sprawną (gdzieś mam
    > nawet ekspertyzę z serwisu) Centrę Futura 50 Ah, do lipca 2011 jeszcze
    > na gwarancji

    No niestety mieszkam w Trójmieście, ale dziękuję za ofertę.

    Adam Kłobukowski

  • 10. Data: 2010-10-30 13:08:05
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 30.10.2010 12:53, Bydlę wrote:

    > Garażować, ładować.

    Samochód jest garażowany w hali garażowej, więc ma relatywnie ciepło i z
    rana nie ma problemów z odpaleniem. Problem występuje po ośmiu godzinach
    stania na parkingu pod miejscem pracy. Może wychodzić tak mniej więcej w
    środku na 10 minut i trochę go podgazować?

    Adam Kłobukowski