  • Data: 2020-02-11 17:59:54
    Temat: Re: Zesrała się bida i płacze :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,25685398,rzadow
    e-doplaty-na-samo
    > chody-elektryczne-to-niemal-fikcja-moga.html#s=BoxOp
    Link

    > elektrofikcja Pinokia rozmywa sie nieublaganie ... co innego
    > zadekarowac milion narodowych elektrykow a co innego wylozyc na stol
    > gotowke na doplaty, krotko mowiac nie stac was dziady :-)

    Nie ma sie co spieszyc.
    Słuchałem ostatnio programu gdzie mowili ze za 3 lata polska fabryka
    samochodów elektrycznych bedzie produkowała 100 tysiecy aut rocznie.

    co prawda goscie programu, niektorzy zwiazani z branza motoryzacyjna,
    troche sie podsmiechiwali mowiac z przekasem ze to bardzo ambitny plan
    ale ja zwrociłem uwage na cos innego.

    Mianowicie jak gośc opowiadał jaki to bedzie samochod to wyszło mi ze
    zrobią eletryka w body od multiplii bedzie kosztował tyle co tipo! Biere!

    Mysle ze przy takich załozeniach bedzie zakaz eksportu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam