    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zesrała się bida i płacze :-)
    Date: Tue, 11 Feb 2020 20:54:36 +0100

    2020-02-11 o 19:18 +0000, ddddddddddddd napisał:
    > czyli samochodu za 1000eur nie da się kupić, bo idą na żyletki za
    > elektryki?

    Da się kupić nawet i za 100 eur. Swoją drogą, nie znam nikogo kto
    jeździłby elektrykiem. W największym pobliskim mieście (10-tys.
    mieszkańców) też nie zdarzyło mi się widzieć elektryka, 80% ludzi
    jeździ dizlem. W dużych metropoliach to i owszem, od czasu do czasu
    jakiegoś hipstera w elektryku się ujrzy, ale trzeba uważnie wypatrywać.

    > Czyli co - najtańszego elektryka można mieć za 3-4.000 euro? Bo ile
    > kosztuje Citigo? chyba poniżej 20.000eur?

    Aż tak to nie - bo te dopłaty to są procentowe wartości kosztu
    zakupu, wychodzi że można jakoś maks. w okolicach 50% wartości
    samochodu otrzymać przy optymalnej cenie.

    No ale ostatecznie co z tego, że można mieć gorszy samochód za pół
    darmo, skoro trzeba za to pozbyć się swojego lepszego samochodu za
    całkiem darmo? Żaden interes przecież.

    Mateusz