    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    Date: Fri, 9 Nov 2018 09:22:08 +0100

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Dwa tygodnie temu mój 6 letni syn zrobił półkę. Zaprojektował.
    >Pojechaliśmy kupić deskę.
    >Pomogłem pociąć na mniejsze cześci a potem SAM pozbijał.
    >Trochę krzywo ale tak miało być.
    >I pomalował.
    >A najbardziej mi się podobało jak poprosił żebym
    >"udzielił mu wskazówek jak to ma zrobić"

    >A Mikołaj się zbliża.
    >Kupiłbym mu kolejną deskę ale zima idzie i w garażu zimno.

    Deski w markecie budowlanym drogie :-)

    >A w mieszkaniu żona się nie zgodzi.

    Karmnik dla ptakow. Takie szkolne zadanie.
    A w garazu za zimno, trzeba robic w mieszkaniu

    >Macie jakiś pomysł ?

    Takie malo inzynierskie niestety, ale nauczy sie trzymac srubokret
    https://allegro.pl/klocki-konstrukcyjne-metalowe-42-
    pojazdy-261-el-i7427767263.html

    Sa tez inne podobne, nawet tansze.

    >Sensowne zestawy lego technics są dla mnie za drogie.

    Zobacz Clementoni. Takie tansze lego, niestety IMHO takze troche
    gorsze.
    Seria laboratorium mechaniki, np

    https://allegro.pl/clementoni-laboratorium-mechaniki
    -lazik-i-quad-130-i7347085966.html

    A tu masz zabawke na cale swieta, mozna kupic taniej:
    https://allegro.pl/clementoni-laboratorium-mechaniki
    -maszyny-ciezkie-i7129090687.html

    Tylko moze byc za mlody - jeden taki model sie sklada dwa dni, moze
    sie zniechecic.

    ale tak ogolnie - to i Technics sa IMO malo edukacyjne.
    Skladaja te dzieciaki model, sprawnie im to idzie ... ale wiele wiecej
    sie z tego nie zrobi.
    Wyucza sie ... na montera samochodow czy pralek, o ile jeszcze ich
    roboty nie zastapia.

    Brakuje mi takiego malego mechanika z moich dziecinnych lat,
    metalowego, z ktorego rozne rzeczy mozna bylo skrecic.

    Moze cos takiego
    https://allegro.pl/jak-dziala-zegar-clementoni-i7611
    908337.html

    A tak w ogole ... a moze go lepiej na kurs tanca zapisac :-(