    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 9 Nov 2018 01:04:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    From: s...@g...com

    > Deski w markecie budowlanym drogie :-)
    Ale ostrugane

    > Karmnik dla ptakow. Takie szkolne zadanie.
    > A w garazu za zimno, trzeba robic w mieszkaniu
    Kupiliśmy w Castoramie taki zestaw.
    Tylko tam wkręty trzeba było zastosować.
    A mały nie miał tyle siły, a wiertarki bałem mu się dać.

    > Takie malo inzynierskie niestety, ale nauczy sie trzymac srubokret
    > https://allegro.pl/klocki-konstrukcyjne-metalowe-42-
    pojazdy-261-el-i7427767263.html

    OOOO to może być fajne

    > Zobacz Clementoni. Takie tansze lego, niestety IMHO takze troche
    > gorsze.
    > Seria laboratorium mechaniki, np
    Dostali od Babci w tamtym roku.
    Złożyli i potem leżało.
    Za bardzo zamknięty system.

    > ale tak ogolnie - to i Technics sa IMO malo edukacyjne.
    > Skladaja te dzieciaki model, sprawnie im to idzie ... ale wiele wiecej
    > sie z tego nie zrobi.
    > Wyucza sie ... na montera samochodow czy pralek, o ile jeszcze ich
    > roboty nie zastapia.
    Moim kupiłem 15 kg klocków używanych.
    Totalny Mix.
    Efekt?
    Przyszedł syn sąsiada i on nie umie bo nie ma instrukcji.
    A mój (młodszy) jak się zagrzebie w spinaniu klocków
    to nie wiedziałem że tak się da zrobić w lego.
    A ile sie o wkurza to jego:)

    Starszy niestety woli komputer.
    > Brakuje mi takiego malego mechanika z moich dziecinnych lat,
    > metalowego, z ktorego rozne rzeczy mozna bylo skrecic.

    W piwnicy znalazłem zestaw warsztatowy który dostali jak byli mali.
    I ten zestaw miał śruby i poprzeczki którymi trzeba
    było to wszystko poskręcać do kupy.
    Ale miał radości.

    Myślałem o zestawie
    https://allegro.pl/maly-elektronik-zestaw-exlusive-1
    200-doswiadczen-i7169391523.html

    Ale to jeszcze za wcześnie.

    > A tak w ogole ... a moze go lepiej na kurs tanca zapisac :-(
    A to też jest ważne