    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zewnętrzna "karta grafiki", ale bardziej retro
    Date: Thu, 15 Jun 2017 22:35:57 +0200

    On 6/15/2017 10:20 PM, t-1 wrote:
    > To chyba przerabia
    > http://allegro.pl/konwerter-sygnalu-vga-rca-s-video-
    i6809769402.html?reco_id=a146cd67-5207-11e7-ae2a-6c3
    be5b47f48&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m
    =reco&bi_c=Product

    Prawdopodobnie to to samo co mam tylko w innej obudowie.

    Ma dwie wady:
    a) obraz jest rozmazany bo pixele nie trafiają tam gdzie trzeba
    b) jakikolwiek poruszający się element na ekranie powoduje "ząbkowanie"
    na wyjściu PAL bo na siłe używa interlace (i to źle używa) i nie mogę
    tego wyłączyć, taki darmowy bonus :/

    Swoją drogą ten interlace nie działa tez poprawnie przy konwerterach w
    drugą stronę (PAL->VGA), najwidoczniej to zagadnienie przerasta
    możliwości projektantow tych scalaków (w tym przypadku są lagi więcej
    niż 2 ramek obrazu w buforze, choć 2 powinny wystarczyć).

    Dlatego pytam o framebuffer PAL a nie konwersję z VGA bo to nie działa
    zbyt dobrze ani w jedną ani w drugą stronę.