  • 1. Data: 2011-04-19 08:29:15
    Temat: Zgubiona rejestracja i przerejstrowanie
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Joł!

    Podczas małej wycieczki offroadowej wzięła i gdzieś mi odpadła
    rejestracja. Bywa. Problem w tym, że jeszcze mi się nie chciało
    przerejstrować motura na siebie, a poprzedni właściciel był gdzieś z
    fchuj daleka, jakaś Rabka czy coś.
    De facto nowa tablica z tym samy nr-em mi nie potrzebna, jest w końcu
    motywacja aby przerejestrować na siebie (i zrobić se jak biały człowiek
    laminat zamiast oryginału), pytanie tylko czy mi się to uda bez
    zdawania starej tablicy? Czy też może czeka mnie najpierw wycieczka w
    góry do UK poprzedniego właścicela? Wie ktoś?

    Pytanie kolejne - zgłaszać policmajstrom, czy olać? W necie (oraz wśród
    samych niebieskich) zdania są podzielone, co do konieczność zgłoszenia
    zagubienia tablicy.

    de Fresz

  • 2. Data: 2011-04-19 08:40:39
    Temat: Re: Zgubiona rejestracja i przerejstrowanie
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał

    > Pytanie kolejne - zgłaszać policmajstrom, czy olać? W necie (oraz wśród samych
    > niebieskich) zdania są podzielone, co do konieczność zgłoszenia zagubienia
    > tablicy.

    Jak zgubilem tablice w UK chcieli papierek z policji.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-04-19 09:28:19
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-19 10:40, Hinek pisze:

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał

    Kilka razy przerabiałem podobny temat. Wydział komunikacji powinien mieć
    gotowy druczek oświadczenia o zgubieniu / zniszczeniu starej tablicy
    rejestracyjnej. Zaświadczenie z policji do niczego nie jest potrzebne, a
    Tobie, jeśli i tak przerejestrowujesz pojazd IMO nic nie da. Jeśli
    napiszesz oświadczenie w WK o zagubieniu to wszystko powinno być w porządku.

    Pozdr
    DP

  • 4. Data: 2011-04-19 15:07:52
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-04-19 11:28, Don Pedro pisze:
    > Kilka razy przerabiałem podobny temat. Wydział komunikacji powinien mieć
    > gotowy druczek oświadczenia o zgubieniu / zniszczeniu starej tablicy

    Dokładnie tak, przerabiałem to również.

    --
    Tom01

  • 5. Data: 2011-04-19 21:19:27
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał

    > Dokładnie tak, przerabiałem to również.

    Jak widac co urzad - to obyczaj. Mnie odeslali na policje.
    W tym samym WK (Gdynia) nie chcieli mi w zeszlym roku
    zarejestrowac sprowadzonego motocykla z powodu braku
    oryginalnych tablic - mimo adnotacji w odprawie ze sprowadzony
    byl bez nich. Pani twierdzila ze adnotacja ma inna forme
    niz wymaga urzad wiec jest niewazna...
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2011-04-20 03:31:12
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Hinek"
> [...]
    > oryginalnych tablic - mimo adnotacji w odprawie ze sprowadzony
    > byl bez nich. Pani twierdzila ze adnotacja ma inna forme

    To polska niestety - niespojne przepisy wszystkomogacy niekompetentni
    urzednicy.
    Moi klienci nieraz fikcyjnie sprzedaja pojazdy tylko po to zeby w kraju
    rejestrowac go w innym WK.
    A kilka dni temu BWPzO (bardzo wazna panienka z okienka) przeczolgala
    klienta na trasie Wawa-Kielce
    Klientowi w Remo Magnum zatrzymano DR za peknieta szybe czolowa, wymienil,
    zrobil BT i pojechal z zaswiadczeniem. Niestety w pokwit. od policji nie ma
    wyszczegolnionego rodzaju pojazdu, wiec diagnosta wpisal Samochod
    ciezarowy - okazalo sie ze w DR jest Ciagnik Samochoodowy. I nie dalo sie
    inaczej niz 350 km wycieczki.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-04-22 07:06:48
    Od: Ekim <e...@g...com>

    > pytanie tylko czy mi się to uda bez
    > zdawania starej tablicy? Czy też może czeka mnie najpierw wycieczka w
    > góry do UK poprzedniego właścicela? Wie ktoś?

    Powinno dać się bez problemu. Spotkało mnie ostatnio to samo
    (ciągnąłem sprzęta w Wielki Watr) i sie gdzieś po drodze zagubiła . W
    UK powiedzieli że trzeba będzie napisać oświadczenie i to wszystko.
    Zapłaciłem tylko za rejestrację na siebie czyli standard.

    Pozdrawiam,
    Ekim