    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zielona dioda w komputerze.
    Date: Thu, 1 Aug 2019 23:18:43 +0200

    W dniu 2019-08-01 o 12:11, JaNus pisze:

    > A może masz włączoną hibernację?

    Nie mam. Mam włączone usypianie na moje żądanie.

    Bywa też, że komp wpierw się usypia, a
    > po pewnym czasie wzbudza, i włącza mechanizm przejścia w stan hibernacji.
    >
    > A co do diody, to nie rozpaczaj, wszak bez jej migania żyć się da  :)

    Zawsze ładnie świeciła na zielono, a jak komputer był uśpiony to migała.
    Pomogłaby mi w tym sensie, że nad podłogą i pod wysuwana półką
    klawiatury jest ciemno (prawie nad podłogą)i te krwawe mery
    Niesiołowskiego wpadają mi przez okno i gryzą po kostkach i łydkach.
    Potem strasznie cierpię. Nie lubię -jak siedzę przy komputerze światła
    sufitowego tylko świeci się na komódce obok lampka. Komarów nie ma,
    tylko te parszywe krwawe muszki wpadają mi do pokoju, więc ta dioda
    bardzo by mi się przydała, ale ona chyba się przepaliła :-(

    Jak położę sobie na dolnej półce przy komputerze i drukarce przekrojoną
    cebulę to strasznie kicham i dostaję kataru, jak położę cukier waniliowy
    na spodeczku to się normalnie duszę, tak samo jest z octem na spodeczku.
    Nikogo te małpy nie gryzą tylko mnie i tylko po nogach.

    --
    animka