  • Data: 2012-10-28 17:17:50
    Temat: Re: Zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 15:04:44 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F. w
    > Jakoś na letnich wczoraj bez problemu dojechałem *Twoja ulubioną* DK-8 do
    > Białegostoku i dzisiaj wróciłem (2h tam i 2h z powrotem)

    Eee tam do Bialegostoku, do Kudowy bys dojechal :-)

    Choc prawde powiedziawszy - nie wiem jak tam bylo ... ale jesli w warszawie
    wyglada tak:
    3406,Zima_trzyma__70_tysiecy_ludzi_na_Mazowszu_bez_p
    radu.html

    i pol polski zasypalo ... to pewnie i klodzko tez..

    Drogowcy sie jakos wyrobili - ale to Jelenia Gora
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=218

    J.