  • Data: 2009-01-04 10:44:21
    Temat: Re: Zimowe latanie i problemy... Hondzia CBF500
    Od: "marvin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "The_EaGle" napisal...

    > Jako że spadł śnieg postanowiłem po ponad miesiącu od odstawienia
    > motocykla spróbować go odpalić. Niestety nie udało mi się. Rozrusznik
    > ładnie kręci, ssanie załączone i dupa. Próbowałem także i bez ssania i tez
    > nic.
    > Są jakieś magiczne sztuczki których nie opanowałem :) aby przywrócić do
    > życia moto? :) Acha dodam że czerwony magiczny przycisk jest na ON :P

    Czesc,
    Jak masz pod reka puszke to sprobuj sie podpiac pod akumulator. Ze swoich
    doswiadczen wiem, ze w takich sytuacjach warto wspomoc aku w motocylku (mimo
    tego ze wydaje sie ze kreci ok). Lepiej sprobowac najprostszego rozwiazania
    zanim zaczniesz robierac polowe sprzeta :) Aha, no i oczywiscie nie krecimy
    do zjarania rozrusznika tylko 2-3 razy, jak nie pali to trzeba szukac dalej.

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s