    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Sat, 16 Jul 2011 22:18:13 +0200

    W dniu 16.07.2011 21:58, Piotr pisze:

    > No tu chyba masz na myśli siebie tępaku... Gdzie widzisz coś o
    > wyprzedzaniu na trzeciego???

    Ja, ja mogę odpisać? Nie widzę innego uzasadnienia dla wymagania od
    innych zjeżdżania na pobocze. Jak masz przeciwny pas wolny, to
    wyprzedzaj na nim, jak każdy normalny kierowca. Jak masz zajęty, to nie
    płacz i nie wymagaj, żeby inni zjeżdżali na pobocze, bo miszczuniu jedzie.

    > Bydła nie będzie jak i ty tam nie pojawisz się... Ale może masz
    > rejestrację CWL? to wiele by wyjaśniało...
    > A zjeżdżanie na pobocze, szerokie, asfaltowe, na długiej prostej gdzie
    > widać do przodu na min. 1 km. jest oczywiście niedobre... niezgodne...
    > bo zgodne jest jechanie 70 na 90 przy samej linii środkowej... taaa...
    > miszczowie się odezwali. W Polsce jest ruch prawostronny i należy jechać
    > jak najbliżej prawej krawędzi jezdni,

    JEZDNI, a nie pobocza. Pobocze służy do czegoś innego (może tego nie
    uczyli w 1983, więc kodeks w łapę i czytać, ponoć na naukę nigdy za
    późno). Może się zdarzyć, że zatrzyma się na nim ktoś z awarią
    samochodu. Może tamtędy iść pieszy. Czasem niestety potrzebne jest do
    schowania się przed debilem, który uważa, że skoro widać do przodu 1
    kilometr to on może wyprzedzać na trzeciego.

    Marek